Integrace dětí se speciálními potřebami v programu začít spolu na prvním stupni základní školy
Integration of children with special needs in the program begin together at the first grade of primary school
Helena Durchánková ; vedoucí práce Stejskal Bohumil

Dnes vráceno
Kvalifikační práce
Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2006;
63 s., 42 s. příl. : obr., tab., grafy + 1 CD Rom
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}

zdravotně postižené děti; speciální vzdělávací potřeby

Bylo provedeno šetření na škole, která pracuje s programem Začít spolu s cílem posoudit vhodnost programu pro třídy, v nichž jsou integrovány děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Bylo využito dokumentace, dotazníkového šetření a řízeného pozorování ve třiceti vyučovacích hodinách.Vhodnost programu Začít spolu se potvrdila pouze částečně. Z průzkumu vyplývá, že je vhodný pouze pro děti s některým druhem postižení nebo znevýhodnění.

Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
Název pole Obsah pole
Údaje o názvu Integrace dětí se speciálními potřebami v programu začít spolu na prvním stupni základní školy = Integration of children with special needs in the program begin together at the first grade of primary school /
Hlavní záhlaví - osobní jméno Durchánková, Helena
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma zdravotně postižené děti
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma speciální vzdělávací potřeby
Rejstříkový termín - žánr/forma bakalářské práce
Nakladatelské údaje Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2006
Fyzický popis 63 s., 42 s. příl. : obr., tab., grafy + 1 CD Rom
Resumé atd. Bylo provedeno šetření na škole, která pracuje s programem Začít spolu s cílem posoudit vhodnost programu pro třídy, v nichž jsou integrovány děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Bylo využito dokumentace, dotazníkového šetření a řízeného pozorování ve třiceti vyučovacích hodinách.Vhodnost programu Začít spolu se potvrdila pouze částečně. Z průzkumu vyplývá, že je vhodný pouze pro děti s některým druhem postižení nebo znevýhodnění.
Katedra KSS
Elektronické umístění a přístup Plný text práce 18 MB pdf
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw06293089
5 20160817163445.8
7 ta
8 061221s2006----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a  LID001 $e  AACR2
100 1# $a  Durchánková, Helena $4  aut
245 10 $a  Integrace dětí se speciálními potřebami v programu začít spolu na prvním stupni základní školy = $b  Integration of children with special needs in the program begin together at the first grade of primary school / $c  Helena Durchánková ; vedoucí práce Stejskal Bohumil
246 31 $a  Integration of children with special needs in the program begin together at the first grade of primary school
260 ## $a  Liberec : $b  Technická univerzita v Liberci, $c  2006
300 ## $a  63 s., 42 s. příl. : $b  obr., tab., grafy + $e  1 CD Rom
340 ## $a  application/pdf
520 ## $a  Bylo provedeno šetření na škole, která pracuje s programem Začít spolu s cílem posoudit vhodnost programu pro třídy, v nichž jsou integrovány děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Bylo využito dokumentace, dotazníkového šetření a řízeného pozorování ve třiceti vyučovacích hodinách.Vhodnost programu Začít spolu se potvrdila pouze částečně. Z průzkumu vyplývá, že je vhodný pouze pro děti s některým druhem postižení nebo znevýhodnění.
650 #7 $a  zdravotně postižené děti
650 #7 $a  speciální vzdělávací potřeby
655 #7 $a  bakalářské práce $7  fd132403
856 4# $u  http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=11688 $s  18 MB $q  pdf $z  Plný text práce
910 ## $a  LID001 $b  V 189/06 Pb
1100 $a  20061221d########m##y0czey01030106ba
1105 $a  ########000yy
1111 $a  BAK
1639 $a  KSS $b  SPED -MŠ
Dokumenty ke stažení
Signatura: V 189/06 Pb
Oblíbené
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz