close
Signatura: V 189/06 Pb
Integrace dětí se speciálními potřebami v programu začít spolu na prvním stupni základní školy
Integration of children with special needs in the program begin together at the first grade of primary school
Helena Durchánková ; vedoucí práce Stejskal Bohumil

Kvalifikační práce
Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2006
63 s., 42 s. příl. obr., tab., grafy + 1 CD Rom
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result.message}}
Pouze prezenčně
availability_yes 0 k vypůjčení a 1 prezenčně z 1

zdravotně postižené děti; speciální vzdělávací potřeby

Bylo provedeno šetření na škole, která pracuje s programem Začít spolu s cílem posoudit vhodnost programu pro třídy, v nichž jsou integrovány děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Bylo využito dokumentace, dotazníkového šetření a řízeného pozorování ve třiceti vyučovacích hodinách.Vhodnost programu Začít spolu se potvrdila pouze částečně. Z průzkumu vyplývá, že je vhodný pouze pro děti s některým druhem postižení nebo znevýhodnění.

Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Durchánková, Helena
Údaje o názvu Integrace dětí se speciálními potřebami v programu začít spolu na prvním stupni základní školy Integration of children with special needs in the program begin together at the first grade of primary school Helena Durchánková ; vedoucí práce Stejskal Bohumil
Nakladatelské údaje Liberec Technická univerzita v Liberci, 2006
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma zdravotně postižené děti
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma speciální vzdělávací potřeby
Rejstříkový termín - volně tvořený termín speciální výukové potřeby
Rejstříkový termín - žánr/forma bakalářské práce
Fyzický popis 63 s., 42 s. příl. obr., tab., grafy + 1 CD Rom
Resumé atd. Bylo provedeno šetření na škole, která pracuje s programem Začít spolu s cílem posoudit vhodnost programu pro třídy, v nichž jsou integrovány děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Bylo využito dokumentace, dotazníkového šetření a řízeného pozorování ve třiceti vyučovacích hodinách.Vhodnost programu Začít spolu se potvrdila pouze částečně. Z průzkumu vyplývá, že je vhodný pouze pro děti s některým druhem postižení nebo znevýhodnění.
Elektonické umístění a přístup Plný text práce 18 MB pdf
DURCHÁNKOVÁ, Helena. Integrace dětí se speciálními potřebami v programu začít spolu na prvním stupni základní školy: Integration of children with special needs in the program begin together at the first grade of primary school. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2006, 63 s.
Načítám exempláře
icon_loading
  • Komentáře
  • Přidat vlastní
Nejste přihlášen, pokud nechcete, aby byl komentář anonymní, přihlaste se
Uložit komentář icon_loading
Dokumenty ke stažení
Oblíbené
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz
Historie vyhledávaných dotazů