Používání mateřského a cílového jazyka učitelem v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06463635
5 20221025213136.1
7 ta
8 130129s2012----xr |||||||||||||||||eng||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a eng
44 ## $a xr
72 #7 $a 811.111 $x Angličtina $2 Konspekt $9 11
100 1# $a Škopová, Lucie $4 aut
245 10 $a Používání mateřského a cílového jazyka učitelem v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ = $b Teacher's Use of Mother Tongue and Target Language in Lower Secondary English Classes / $c Lucie Škopová ; vedoucí práce František Tůma
246 31 $a Teacher's Use of Mother Tongue and Target Language in Lower Secondary English Classes
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012
300 ## $a 65 s., 8 s. příl. : $b tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/zip
502 ## $b Bc. $g Bakalářský $d 2012-05-30
520 ## $a Cílem této bakalářské práce je vymezit hlavní principy pro používání mateřského a cílového jazyka v hodinách angličtiny a zjistit proporci používání těchto dvou jazyků vybranými učiteli ve třídách druhého stupně základních škol v Libereckém kraji. Nejdříve jsou představena teoretická východiska a jsou stanoveny situace, ve kterých učitel mluví. Poté je stručně zmíněn výzkum, který byl realizován v České republice a zabýval se tímto tématem. Dále je popsán samotný výzkum této práce a nashromážděné údaje jsou analyzovány. Výzkumný projekt byl uskutečněn ve třech různých třídách šestého ročníku základních škol, kde bylo celkově pozorováno šest hodin a celkem 1912 promluv tří různých učitelů bylo analyzováno. Na závěr jsou výsledky výzkumu představeny a diskutovány. Bylo potvrzeno, že angličtina je hlavním jazykem ve třídě. Avšak empirické výsledky se lišily od teoretického základu v otázce používání mateřského a cílového jazyka v některých specifických případech, kdy učitel mluví.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a čeština
650 #7 $a angličtina
650 #7 $a jazyková výuka
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a Specializace v pedagogice/Anglický jazyk-Španělský jazyk
690 $a Czech language
690 $a English language
690 $a romances (literature)
700 1# $a Tůma, František, $d 1985- $7 mub2013775627 $4 thb
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22350 $s 3 MB $q zip $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22350&typ=1 $s 747 kB $q doc $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22350&typ=2 $s 685 kB $q docx $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22350&typ=3 $s 82 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 89/12 Pb
1111 $a DIP
1200 $a 22350
1639 $a KAJ
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover