Používání mateřského a cílového jazyka učitelem v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ

Teacher's Use of Mother Tongue and Target Language in Lower Secondary English Classes
Lucie Škopová ; vedoucí práce František Tůma
Cover: Používání mateřského a cílového jazyka učitelem v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ (Click to show detail of the cover)
Theses
Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2012;
65 s., 8 s. příl. : tab., grafy + CD ROM
Other authors: Tůma, František,
Česká republika
Document has not been rated yet
Available Items: 0 for loan | 1 for use on-site only | total 1
Available at buidlings Branch on the main campus, Main library building (H)

čeština --- angličtina --- jazyková výuka

Cílem této bakalářské práce je vymezit hlavní principy pro používání mateřského a cílového jazyka v hodinách angličtiny a zjistit proporci používání těchto dvou jazyků vybranými učiteli ve třídách druhého stupně základních škol v Libereckém kraji. Nejdříve jsou představena teoretická východiska a jsou stanoveny situace, ve kterých učitel mluví. Poté je stručně zmíněn výzkum, který byl realizován v České republice a zabýval se tímto tématem. Dále je popsán samotný výzkum této práce a nashromážděné údaje jsou analyzovány. Výzkumný projekt byl uskutečněn ve třech různých třídách šestého ročníku základních škol, kde bylo celkově pozorováno šest hodin a celkem 1912 promluv tří různých učitelů bylo analyzováno. Na závěr jsou výsledky výzkumu představeny a diskutovány. Bylo potvrzeno, že angličtina je hlavním jazykem ve třídě. Avšak empirické výsledky se lišily od teoretického základu v otázce používání mateřského a cílového jazyka v některých specifických případech, kdy učitel mluví.

Items

LocationThematic groupCategoryAvailabilityCall No.
UKN - Repository On-site loanAvailable for study in roomV 89/12 Pb

Comments

0
    No items.