Používání mateřského a cílového jazyka učitelem v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ
Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06463635 | |
5 | 20221025213136.1 | |
7 | ta | |
8 | 130129s2012----xr |||||||||||||||||eng|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a eng |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 811.111 $x Angličtina $2 Konspekt $9 11 |
100 | 1# | $a Škopová, Lucie $4 aut |
245 | 10 | $a Používání mateřského a cílového jazyka učitelem v hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ = $b Teacher's Use of Mother Tongue and Target Language in Lower Secondary English Classes / $c Lucie Škopová ; vedoucí práce František Tůma |
246 | 31 | $a Teacher's Use of Mother Tongue and Target Language in Lower Secondary English Classes |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012 |
300 | ## | $a 65 s., 8 s. příl. : $b tab., grafy + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/zip |
502 | ## | $b Bc. $g Bakalářský $d 2012-05-30 |
520 | ## | $a Cílem této bakalářské práce je vymezit hlavní principy pro používání mateřského a cílového jazyka v hodinách angličtiny a zjistit proporci používání těchto dvou jazyků vybranými učiteli ve třídách druhého stupně základních škol v Libereckém kraji. Nejdříve jsou představena teoretická východiska a jsou stanoveny situace, ve kterých učitel mluví. Poté je stručně zmíněn výzkum, který byl realizován v České republice a zabýval se tímto tématem. Dále je popsán samotný výzkum této práce a nashromážděné údaje jsou analyzovány. Výzkumný projekt byl uskutečněn ve třech různých třídách šestého ročníku základních škol, kde bylo celkově pozorováno šest hodin a celkem 1912 promluv tří různých učitelů bylo analyzováno. Na závěr jsou výsledky výzkumu představeny a diskutovány. Bylo potvrzeno, že angličtina je hlavním jazykem ve třídě. Avšak empirické výsledky se lišily od teoretického základu v otázce používání mateřského a cílového jazyka v některých specifických případech, kdy učitel mluví. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a čeština |
650 | #7 | $a angličtina |
650 | #7 | $a jazyková výuka |
655 | #7 | $a bakalářské práce $7 fd132403 |
656 | #7 | $a Specializace v pedagogice/Anglický jazyk-Španělský jazyk |
690 | $a Czech language | |
690 | $a English language | |
690 | $a romances (literature) | |
700 | 1# | $a Tůma, František, $d 1985- $7 mub2013775627 $4 thb |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 |
856 | 4# | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22350 $s 3 MB $q zip $z Plný text práce |
857 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22350&typ=1 $s 747 kB $q doc $z Posudek oponenta | |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22350&typ=2 $s 685 kB $q docx $z Posudek vedoucího práce | |
859 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22350&typ=3 $s 82 kB $q pdf $z Obhajoba práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 89/12 Pb |
1111 | $a DIP | |
1200 | $a 22350 | |
1639 | $a KAJ |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}