Styly učení u žáků 6. třídy: případová studie


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06474758
5 20221026041220.1
7 ta
8 140502s2013----xr |||||||||||||||||eng||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a eng
44 ## $a xr
72 #7 $a 81 $x Lingvistika. Jazyky $2 Konspekt $9 11
100 1# $a Šepsová, Martina $4 aut
245 10 $a Styly učení u žáků 6. třídy: případová studie = $b Learning Styles of Pupils in 6th Grade: A Case Study / $c Martina Šepsová ; vedoucí práce Zuzana Šaffková
246 3# $a Learning Styles of Pupils in 6th Grade: A Case Study
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2013
300 ## $a 57 s., 3 s. příl. : $b obr., tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Bc. $g Bakalářský $d 2013-09-03
520 ## $a Bakalářská práce se ve své teoretické části zabývá klasifikací stylů učení, z nichž pro účely výzkumu byla vybrána klasifikace mnohačetných inteligencí dle Gardnera. Praktická část poté zkoumá zastoupení mnohačetných inteligencí mezi žáky 6. třídy, analyzuje cvičení v 6. lekci učebnice a pracovního sešitu angličtiny používané v této třídě z hlediska mnohačetných inteligencí a navrhuje doplňující cvičení, která respektují výsledky zkoumání v této třídě. Výzkum probíhal na základní škole a podílelo se na něm dvacet sedm žáků ve věkovém rozhraní mezi jedenácti a dvanácti lety, kteří studují anglický jazyk čtyři roky. Hlavním nástrojem pro sběr dat byl dotazník, jehož cílem bylo zjistit zastoupení jednotlivých inteligencí mezi žáky této třídy. Navržená doplňující cvičení byla vytvořena tak, aby respektovala jazykové cíle učebnic a zároveň aby umožnila jednotlivým žákům demonstrovat jazykové dovednosti dle jejich učebních stylů, aby žákům pomohla se učit pomocí svých rozvinutých mnohačetných inteligencí a zároveň jim obecně pomohla rozvíjet způsoby učení.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a jazyková výuka
650 #7 $a žáci
650 #7 $a angličtina
653 ## $a učební styly
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a Specializace v pedagogice/Anglický-Španělský jazyk se zaměřením na vzdělávání
690 $a language teaching and learning
690 $a learners
690 $a English language
700 1# $a Šaffková, Zuzana, $d 1971- $7 mzk2006363634 $4 thb
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 $4 dgg
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24767 $s 1 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24767&typ=1 $s 749 kB $q doc $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24767&typ=2 $s 751 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24767&typ=3 $s 126 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 478/13 Pb
1111 $a Bakalářská práce
1200 $a 24767
1639 $a KAJ
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover