Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06474797
5 20221026073209.8
7 ta
8 140408s2013----xr |||||||||||||||||eng||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a eng
44 ## $a xr
72 #7 $a 366 $x Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele $2 Konspekt $9 18
100 1# $a Škeřík, Tomáš $4 aut
245 10 $a Výzkum faktorů ovlivňujících zákaznické chování ve vztahu k podnikům na bázi e-commerce = $b Discovering the factors influencing customer behavior related to e-commerce based companies / $c Tomáš Škeřík ; vedoucí práce Jan Skrbek
246 3# $a Discovering the factors influencing customer behavior related to e-commerce based companies
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2013
300 ## $a 83 s., 5 s. příl. : $b obr., tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Bc. $g Bakalářský $d 2013-09-04
520 ## $a Internet se stal novym a zaroven castejsim distribucnim kanalem, s cimz je spojen narust on-line transakci. Na zaklade teto skutecnosti vyvstala nutnost zamereni se na identifikaci zakaznika, ktery je ochoten uskutecnit koupi on-line produktu a definovani jeho potreb. Cilem teto prace je urcit hlavni vekove kategorie a pohlavi, ktere nakupuji prostrednictvim internetu a druhy vyrobku, ktere nejcasteji kupuji. Dal?im zamerem je prozkoumat a zhodnotit hlavni motivacni a demotivacni faktory, ktere vedou ci odpuzuji on-line zakaznika od zamysleneho nakupu. Prace se zabyva dokonce i duverou zakazniku a jeji zavislosti na celkove utrate. Pro tento vyzkum byla pouzita kvantitativni metoda, konkretne byl pouzit on-line dotaznik vytvoreny autorem. Z duvodu mezinarodniho rozmeru prace jsou zdroje referencovany Harvardskym stylem.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a spotřebitelské chování
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a Systémové inženýrství a informatika/Manažerská informatika
690 $a consumer behavior
700 1# $a Skrbek, Jan, $d 1953- $7 jn20010309875 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020 $4 dgg
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=28098 $s 2 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=28098&typ=1 $s 902 kB $q pdf $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=28098&typ=2 $s 1 MB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=28098&typ=3 $s 307 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 250/13 Eb
1111 $a Bakalářská práce
1200 $a 28098
1639 $a KIN
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover