La comparación de la educación de los niňos con síndrome de Down en la Republica Checa y en Espaňa
Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06479429 | |
5 | 20221004093737.8 | |
7 | ta | |
8 | 141014s2014----xr |||||||||||||||||spa|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a spa |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
100 | 1# | $a Vohlídalová, Lucie $4 aut |
245 | 13 | $a La comparación de la educación de los niňos con síndrome de Down en la Republica Checa y en Espaňa = $b Comparison of the education of children with Down syndrome in the Czech republic and in Spain / $c Lucie Vohlídalová ; vedoucí práce Iva Novotná |
246 | 3# | $a Comparison of the education of children with Down syndrome in the Czech republic and in Spain |
246 | 3# | $a Porovnání vzdělávání dětí s Downovým syndromem v české republice a ve Španělsku |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2014 |
300 | ## | $a 52 s. + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Bc. $g Bakalářský $d 2014-06-12 |
520 | ## | $a Bakalářská práce porovnává možnosti vzdělávání dětí s Downovým syndromem v České republice a ve Španělsku. V první části popisuje, co to je Downův syndrom, okolnosti, které ho ovlivňují, a často doprovázené nemoci. Poté se zaměřuje na termín mentální retardace, která je vždy spojena s Downovým syndromem. Dalším bodem jsou specifikace při vývoji a výchově těchto dětí. Dále nám tato práce představuje teoretické možnosti v oblasti vzdělávání, které mají děti s Downovým syndromem na výběr. Tuto oblast pak prošetří výzkum, konkrétně čtyři případové studie, které ukazují, jak již zmíněné teoretické možnosti fungují v praxi. V závěru se rozebírají a porovnávají fakta, ke kterým se dospělo díky případovým studiím. Práce ukazuje jaké prvky výchovy a vzdělání se shodují a jaké jsou naopak rozdílné a vysvětluje příčiny těchto rozdílů. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a vzdělávání |
650 | #7 | $a Downův syndrom |
650 | #7 | $a děti se zdravotním postižením |
651 | #7 | $a Španělsko |
651 | #7 | $a Česko |
655 | #7 | $a bakalářské práce $7 fd132403 |
656 | #7 | $a Specializace v pedagogice/Španělský jazyk-Humanitní studia se zaměřením na vzdělávání |
690 | $a education | |
690 | $a Down syndrome | |
700 | 1# | $a Novotná, Iva $4 thb |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 $4 dgg |
856 | 4# | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24139 $s 837 kB $q pdf $z Plný text práce |
857 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24139&typ=1 $s 127 kB $q doc $z Posudek oponenta | |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24139&typ=2 $s 129 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce | |
859 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24139&typ=3 $s 153 kB $q pdf $z Obhajoba práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 244/14 Pb |
1111 | $a BAK | |
1200 | $a 24139 | |
1639 | $a KRO |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}