Volnočasové aktivity a podpůrné výchovné metody u osob s mentálním postižením


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06479437
5 20221026062706.9
7 ta
8 141003s2014----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
100 1# $a Nová, Kristýna $4 aut
245 10 $a Volnočasové aktivity a podpůrné výchovné metody u osob s mentálním postižením = $b Leisure Activities and Educational Support Methods for Persons with Mental Disabilities / $c Kristýna Nová ; vedoucí práce Bohumil Stejskal
246 3# $a Leisure Activities and Educational Support Methods for Persons with Mental Disabilities
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2014
300 ## $a 53 s., 29 s. příl. : $b tab. + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Bc. $g Bakalářský $d 2014-05-27
520 ## $a Bakalářská práce se zabývá volnočasovými aktivitami a podpůrnými výchovnými metodami pro osoby s mentálním postižením. Cílem práce bylo zjistit, jaký podíl mají volnočasové aktivity a podpůrné výchovné metody v životě osob s mentálním postižením. Práce byla rozdělena na dvě hlavní části teoretickou a praktickou. Teoretická část pomocí odborné literatury charakterizuje osoby s mentálním postižením, volný čas, vhodné volnočasové aktivity a podpůrné výchovné metody pro osoby s mentálním postižením. Dále popisuje chráněné bydlení a domovy pro osoby se zdravotním postižením. V praktické části jsou na základě metod pozorování a analýzy úředního dokumentu zjišťovány dovednosti uživatelů služeb Domova PETRA Mačkov na jednotlivých volnočasových aktivitách a podpůrných výchovných metodách, zda se zlepšují, zhoršují, nebo si své dovednosti zachovávají. Výsledky praktické části ukázaly, že volnočasové aktivity a podpůrné výchovné metody mají v životě osob s mentálním postižením velký podíl. Jde o zlepšování jemné i hrubé motoriky, koordinace, komunikačních dovedností a pozornosti. Také je pro osoby s mentálním postižením důležitý individuální přístup a opakování činností, protože osoby s mentálním postižením své návyky ztrácí, pokud jsou ponechány bez vedení. Uživatelé služeb Domova PETRA Mačkov si své dovednosti udržují, nebo se zlepšují, zhoršují se minimálně.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a volný čas
650 #7 $a osoby s mentálním postižením
650 #7 $a zájmová činnost
653 ## $a volnočasové aktivity
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a Speciální pedagogika/Speciální pedagogika pro vychovatele
690 $a leisure
690 $a people with mental disabilities
700 1# $a Stejskal, Bohumil, $d 1935- $7 xx0142102 $4 thb
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 $4 dgg
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24657 $s 3 MB $q pdf $z Plný text práce
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24657&typ=2 $s 329 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24657&typ=3 $s 286 kB $q JPG $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 166/14 Pb
1111 $a BAK
1200 $a 24657
1639 $a KSS
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover