Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06479437 | |
5 | 20221026062706.9 | |
7 | ta | |
8 | 141003s2014----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a cze |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 37 $x Výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
100 | 1# | $a Nová, Kristýna $4 aut |
245 | 10 | $a Volnočasové aktivity a podpůrné výchovné metody u osob s mentálním postižením = $b Leisure Activities and Educational Support Methods for Persons with Mental Disabilities / $c Kristýna Nová ; vedoucí práce Bohumil Stejskal |
246 | 3# | $a Leisure Activities and Educational Support Methods for Persons with Mental Disabilities |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2014 |
300 | ## | $a 53 s., 29 s. příl. : $b tab. + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Bc. $g Bakalářský $d 2014-05-27 |
520 | ## | $a Bakalářská práce se zabývá volnočasovými aktivitami a podpůrnými výchovnými metodami pro osoby s mentálním postižením. Cílem práce bylo zjistit, jaký podíl mají volnočasové aktivity a podpůrné výchovné metody v životě osob s mentálním postižením. Práce byla rozdělena na dvě hlavní části teoretickou a praktickou. Teoretická část pomocí odborné literatury charakterizuje osoby s mentálním postižením, volný čas, vhodné volnočasové aktivity a podpůrné výchovné metody pro osoby s mentálním postižením. Dále popisuje chráněné bydlení a domovy pro osoby se zdravotním postižením. V praktické části jsou na základě metod pozorování a analýzy úředního dokumentu zjišťovány dovednosti uživatelů služeb Domova PETRA Mačkov na jednotlivých volnočasových aktivitách a podpůrných výchovných metodách, zda se zlepšují, zhoršují, nebo si své dovednosti zachovávají. Výsledky praktické části ukázaly, že volnočasové aktivity a podpůrné výchovné metody mají v životě osob s mentálním postižením velký podíl. Jde o zlepšování jemné i hrubé motoriky, koordinace, komunikačních dovedností a pozornosti. Také je pro osoby s mentálním postižením důležitý individuální přístup a opakování činností, protože osoby s mentálním postižením své návyky ztrácí, pokud jsou ponechány bez vedení. Uživatelé služeb Domova PETRA Mačkov si své dovednosti udržují, nebo se zlepšují, zhoršují se minimálně. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a volný čas |
650 | #7 | $a osoby s mentálním postižením |
650 | #7 | $a zájmová činnost |
653 | ## | $a volnočasové aktivity |
655 | #7 | $a bakalářské práce $7 fd132403 |
656 | #7 | $a Speciální pedagogika/Speciální pedagogika pro vychovatele |
690 | $a leisure | |
690 | $a people with mental disabilities | |
700 | 1# | $a Stejskal, Bohumil, $d 1935- $7 xx0142102 $4 thb |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 $4 dgg |
856 | 4# | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24657 $s 3 MB $q pdf $z Plný text práce |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24657&typ=2 $s 329 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce | |
859 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=24657&typ=3 $s 286 kB $q JPG $z Obhajoba práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 166/14 Pb |
1111 | $a BAK | |
1200 | $a 24657 | |
1639 | $a KSS |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}