Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06482665 | |
5 | 20221026062407.9 | |
7 | ta | |
8 | 150331s2014----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a eng |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 811.111 $x Angličtina $2 Konspekt $9 11 |
100 | 1# | $a Bérová, Petra $4 aut |
245 | 10 | $a Vliv způsobu prezentace na zapamatování slovní zásoby v hodinách anglického jazyka = $b Impact of Presentation on Learner´s Vocabulary Retention in EFL Classes / $c Petra Bérová ; vedoucí práce Zuzana Šaffková |
246 | 3# | $a Impact of Presentation on Learner´s Vocabulary Retention in EFL Classes |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2014 |
300 | ## | $a 88 s., 11 s. příl. : $b obr., grafy + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2015-02-03 |
520 | ## | $a V této diplomové práci je popsán vliv metody prezentace na zapamatování anglické slovní zásoby. Tyto metody jsou zaměřeny na žáky drůhého stupně zákaldní školy a jejich individuální učební styly. V teoretické části jsou popsány všechny okolnosti, které se týkají výuky a osvojování anglické slovní zásoby včetně aspektů slova, se kterými by žáci měli být seznámeni, procesu ukládání slovíček do paměti, učebních strategií a stylů, dále způsobů prezentace a testování slovní zásoby. Poznatky z teoretické části jsou zdrojem pro výzkumný projekt, jehož průběh a výsledky jsou popsány v části praktické. Celý projekt navrhuje a zavádí do praxe pět metod prezentace anglických slovíček, které jsou zaměřené na tři hlavní učební styly (zrakový, sluchový, pohybový), do běžných hodin angličtiny jako cizího jazyka. Následně je zde popsán vliv těchto navržených metod na ukládání slovní zásoby do paměti. V této části je dále zahrnuta analýza učebnice dané třídy opět zaměřená na prezentaci slovní zásoby. Efektivita navržených metod je demonstrována na výsledcích závěrečného testu a na zpětnovazebném dotazníkovém průzkumu. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a angličtina |
650 | #7 | $a slovní zásoba |
650 | #7 | $a jazyková výuka |
655 | #7 | $a diplomové práce $7 fd132022 |
656 | #7 | $a Učitelství pro základní školy/Učitelství anglického jazyka-občanské výchovy pro 2. stupeň základní školy |
690 | $a English language | |
690 | $a vocabulary | |
690 | $a language teaching and learning | |
700 | 1# | $a Šaffková, Zuzana, $d 1971- $7 mzk2006363634 $4 ths |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 $4 dgg |
856 | 4# | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=27381 $s 3 MB $q pdf $z Plný text práce |
857 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=27381&typ=1 $s 881 kB $q doc $z Posudek oponenta | |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=27381&typ=2 $s 413 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce | |
859 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=27381&typ=3 $s 102 kB $q pdf $z Obhajoba práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 55/15 P |
1111 | $a DIP | |
1200 | $a 27381 | |
1639 | $a KAJ |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}