Cvičení a hry pro žáky se specifickými poruchami učení v hodinách angličtiny
metodická příručka
Blanka Pechancová, Andrea Smrčková

Dnes vráceno
Knihy
1. vyd. dotisk
Olomouc : Univerzita Palackého, 2000;
36 s.
Ostatní autoři: Smrčková, Andrea
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Obsah
                                    

Obsah
Úvod	5
/. Metodické zásady práce se žáky se specifickými poruchami učení	v hodinách cizích jazyků	7
1.	Specifické poruchy učení	7
1.1.	Dyslexie - porucha čtení	7
1.2.	Dysgrafie - porucha psaní	8
2.	Psychologické aspekty práce se žáky se specifickými
poruchami učení	9
2.1.	Zřetel к osobnosti žáka	10
2.2.	Vhodný přístup	11
2.3.	Děti se specif, poruchami učení ve tradiční třídě	11
2.4.	Jazykový kroužek	12
2.5.	Hodnocení žáků se specifickými poruchami učení	13
2.5.1.	Slovní hodnocení	13
2.5.2.	Zkoušení a ověřování znalostí - obecné zásady	14
3.	Využití moderních metod vyučování cizích jazyků	15
3.1.	Komunikativní přístup	15
3.2.	Total Physical Response	16
4.	Specifické metodické postupy pro nácvik čtení a psaní 18
ARROW	20
Look-Cover-Check Routine (grafická podoba slova)	21
SOS-	22
Slova, která se rýmují	22
Fonetická transkripce - ano či ne?	23
Jazyková kompetence	24
II. Jazyková cvičení a hry	25
1.	Prezentace a procvičování slovní zásoby	25
2.	Hry к procvičování psaní	31
3.	Jazykové rozcvičky	32
4.	Cvičení vhodná jako domácí úkol	33
5.	Obrázkový slovník - použití	33
6.	Některé další doporučené aktivity	34
Použitá literatura	35
Učebnice angličtiny a metodické příručky	36
3
				
Detail
Název pole Obsah pole
Údaje o názvu Cvičení a hry pro žáky se specifickými poruchami učení v hodinách angličtiny : metodická příručka /
Hlavní záhlaví - osobní jméno Pechancová, Blanka
Vedlejší záhlaví - osobní jméno Smrčková, Andrea
Kód předmětové kategorie 376 Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma specifické poruchy učení
Údaje o vydání 1. vyd. dotisk
Nakladatelské údaje Olomouc : Univerzita Palackého, 2000
Mezinárodní standardní číslo knihy 80-7067-825-9
Fyzický popis 36 s.
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpm0168216
5 20160530090653.6
7 ta
8 030328s2000----xr ||||||||||#00||||cze||
20 ## $a 80-7067-825-9
40 ## $a LID001 $e AACR2
72 #7 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
100 1# $a Pechancová, Blanka $7 mzk2012699927
245 10 $a Cvičení a hry pro žáky se specifickými poruchami učení v hodinách angličtiny : $b metodická příručka / $c Blanka Pechancová, Andrea Smrčková
250 ## $a 1. vyd. dotisk
260 ## $a Olomouc : $b Univerzita Palackého, $c 2000
300 ## $a 36 s.
650 #7 $a specifické poruchy učení
700 1# $a Smrčková, Andrea
910 ## $a LID001 $b A 56115 $x kpm0168216
Dokumenty ke stažení
Signatura: A 56115
Oblíbené
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné
Permanentní odkaz