Úloha Public relations v marketingové komunikaci


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06132646
5 20230619153453.5
7 ta
8 030908s2003----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Borůvková, Lenka $4 aut
245 10 $a Úloha Public relations v marketingové komunikaci = $b The significance of Public relations in the marketing communication / $c Lenka Borůvková ; vedoucí práce Švandová Zuzana
246 31 $a The use of the communication mix to the support of the cyclotourism
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2003
300 ## $a 73 s., 6 příl. : $b grafy, tab., obr.
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Tato diplomová práce popisuje problematiku public relations a jejím cílem je návrh programu pro kosmetickou značku. je tématicky rozdělena do pěti základních částí. První část představuje úvodní slovo autora. Druhá část vysvětluje oblast public relations, poukazuje na jejich vztahy s marketingem, zvláště pak s reklamou, vysvětluje význam veřejného mínění a zaměřuje se na image jako jeden z cílů public relations.
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a POE-MG
856 4# $u https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/43124/V_08703_H.pdf?sequence=-1&isAllowed=y
910 ## $a LID001 $b V 87/03 H
1100 $a 20030908d########m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover