Marketingová komunikační strategie pro zahraniční trhy


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06132782
5 20230607104436.7
7 ta
8 030910s2003----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Seifert, Tomáš $4 aut
245 10 $a Marketingová komunikační strategie pro zahraniční trhy = $b Marketing communication strategy in the foreign markets / $c Tomáš Seifert ; vedoucí práce Strnad Pavel
246 31 $a Marketing communication strategy in the foreign markets
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2003
300 ## $a 103 s., 6 příl. : $b obr., tab.
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Cílme této diplomové práce je popsat jednotlivé nástroje marketingové komunikace jak zhlediska teoretického, tak z hlediska možností uplatnění v podmínkách na zahraničních trzích. Pro tento účel byla vybrána firma, jenž převážnou část své produkce exportuje a má tudíž s touto problematikou široké zkušenosti. Ihned po úvodu následuje popis základních charakteristik výše zmínené exportní firmy.
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a POE-MG
856 4# $u https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/43143/V_10803_H.pdf?sequence=-1&isAllowed=y
910 ## $a LID001 $b V 108/03 H
1100 $a 20030910d########m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover