Marketingová strategie provozu fitcentra


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06133120
5 20230607104614.4
7 ta
8 030916s2003----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Formánek, Pavel $4 aut
245 10 $a Marketingová strategie provozu fitcentra = $b Marketing strategy of the fitcentrum / $c Pavel Formánek ; vedoucí práce Honzáková Iveta
246 31 $a Marketing strategy of the fitcentrum
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2003
300 ## $a 50 s., 5 příl. : $b obr., tab.
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Ve své bakalářské práci se zabývám důležitou aktivitou marketingu - marketingovou strategií. Cílem mé práce "Marketingové strategie provozu fitcentra" bylo zjistit současný stav oblasti služeb, popis a analýza marketingové strategie fitcentra v aktuálním konkurenčním prostředí a navrhnout strategii podnikání, rozvoj pro tuto firmu.
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a PE-MG
856 4# $u https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/43195/V_16903_Hb.pdf?sequence=-1&isAllowed=y
910 ## $a LID001 $b V 169/03 Hb
1100 $a 20030916d########m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a BAK
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover