Monitorování spokojenosti zákazníků


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06134302
5 20230607111525.1
7 ta
8 031006s2003----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Navarra, Tomáš $4 aut
245 10 $a Monitorování spokojenosti zákazníků = $b Monitoring of customer´s satisfaction / $c Tomáš Navarra ; vedoucí práce Strnad Pavel
246 31 $a Monitoring of customer´s satisfaction
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2003
300 ## $a 88 s. : $b tab., grafy
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Tato práce se zabývá monitorováním spokojenosti zákazníků. V první části je charakterizována Spolchemie jako celek a čtenář si může vytvořit představu o celkové pozici podniku. Na první část navazuje část druhá, kde se již objevují analýzy podrobnější. Pohled je upřen na obchodní oddělení a strategický proces prodeje.
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a POE - MG
856 4# $u https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/43081/V_04003_H.pdf?sequence=1&isAllowed=y
910 ## $a LID001 $b V 40/03 H
1100 $a 20031006d########m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover