Marketing prodeje náhradních dílů vozů Škoda v České republice


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06223296
5 20230821154304.8
7 ta
8 050331s2004----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Skalická, Lenka $4 aut
245 10 $a Marketing prodeje náhradních dílů vozů Škoda v České republice = $b Marketing of spare parts sales for Škoda cars in the Czech Republic / $c Lenka Skalická ; Vedoucí práce Strnad Pavel
246 31 $a Marketing of spare parts sales for Škoda cars in the Czech Republic
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2004
300 ## $a 77 s., 10 příl. : $b grafy, tab. + $e 1 Disketa
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Tato diplomová práce se snaží zmapovat marketing prodeje náhradních dílů na vozy Škoda v České republice a shrnout i teoretické poznatky z této oblasti marketingu. Pro názornost jsem se v této práci zaměřila na autorizovaného dealera Škoda vozů firmu SAN Plus. V současné době, kdy roste nejenom technická složitost automobilů ale i rychlost, s jakou se jejich technika vyvíjí, se právě do popředí dostává trh s náhradními díly.
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a MG
856 4# $u https://dspace.tul.cz/bitstreams/3b744e54-9f3f-4360-bcad-fdbb775727ec/download
910 ## $a LID001 $b V 41/05 H
1100 $a 20050331d########m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover