Organizace a hlavní nástroje marketingu ve firmě Tranza, a.s.


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06223311
5 20230910094938.4
7 ta
8 050331s2004----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Slavíková, Michaela $4 aut
245 10 $a Organizace a hlavní nástroje marketingu ve firmě Tranza, a.s. = $b Organisation and head instruments of marketing in the firm Tranza, a.s. / $c Michaela Slavíková ; Vedoucí práce Simová Jozefína
246 31 $a Organisation and head instruments of marketing in the firm Tranza, a.s.
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2004
300 ## $a 68 s., 4 příl., 1 vol. příl. : $b obr., grafy, tab.
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingového plánu pro firmu Tranza, a.s. Jedná se o strojírenskou firmu s dlouholetou tradicí výroby, která má závod v Chrudimi a Břeclavi a je řízena z Brna. Cílem této práce je zjištění současného stavu marketingových činností s využitím interní dokumentace. Na základě zhodnocení těchto činností jsou navržena jejich zlepšení v roce 2004.
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a MG
856 4# $u https://dspace.tul.cz/bitstreams/eebb54cb-05fa-492f-96bc-5015bb0ffe80/download
910 ## $a LID001 $b V 43/05 H
1100 $a 20050331d########m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover