Komunikační strategie firmy


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06223496
5 20230819064458.6
7 ta
8 050404s2004----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Zobalová, Monika $4 aut
245 10 $a Komunikační strategie firmy = $b Company's promotion strategy / $c Monika Zobalová ; Vedoucí práce Švandová Zuzana
246 31 $a Company's promotion strategy
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2004
300 ## $a 65 s., 6 příl. : $b obr., tab.
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Tato diplomová práce je zpracována na téma komunikační strategie firmy PROTECH MATIC, s.r.o. Obsah práce je rozdělen na čtyři samostatné kapitoly, které však spolu úzce souvisí a jsou navzájem provázány. První kapitola je zaměřena na teoretickou problematiku strategického procesu, začlenění marketingové komunikace do marketingového mixu a její charakteristiky na průmyslových trzích.
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a MG
856 4# $u https://dspace.tul.cz/bitstreams/f854d83d-1ebf-46f9-baaf-a8451c9a0c73/download
910 ## $a LID001 $b V 60/05 H
1100 $a 20050404d########m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover