Marketingová studie firmy H + H skleněná bižuterie


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06224452
5 20230821155620.4
7 ta
8 050422s2004----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Novotný, Jan $4 aut
245 10 $a Marketingová studie firmy H + H skleněná bižuterie = $b Marketing study of the H + H company / $c Jan Novotný ; Vedoucí práce Honzáková Iveta
246 31 $a Marketing study of the H + H company
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2004
300 ## $a 48 s., 1 příl. : $b grafy + $e 1 CD Rom
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití internetu, jako informačního a komunikačního média, pro firemní marketing. Základem je rozbor charakteristických znaků a specifik internetu, jeho služeb a uživatelů internetu. Celá práce je rozdělena do šesti částí. První částí je úvod, kde je popsána důležitost marketingu v souvislosti s využitím internetu.
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a MG
856 4# $u https://dspace.tul.cz/bitstreams/7cf18237-1cfd-41fa-968a-5fb751bc2e75/download
910 ## $a LID001 $b V 114/05 Hb
1100 $a 20050422d########m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a BAK
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover