Marketing města Chrudim


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06231274
5 20230821154245.7
7 ta
8 050817s2005----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Dufek, David $4 aut
245 10 $a Marketing města Chrudim = $b Marketing of the city Chrudim / $c David Dufek ; Vedoucí práce Strnad Pavel
246 31 $a Marketing of the city Chrudim
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2005
300 ## $a 79 s., 4 příl. : $b tab., grafy + $e 1 CD Rom
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Tato diplomová práce se zabývá marketingem měst. Cílem je poukázat na možnost co nejširšího využití marketingového přístupu při řízení měst a na jeho nepostradatelnost při plánování budoucího rozvoje města. V první části jsou vymezena teoretická východiska této problematiky. V jednotlivých kapitolách je věnována pozornost především pojmu město, marketingovému mixu a marketingové strategii.
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a PE-MG
856 4# $u https://dspace.tul.cz/bitstreams/429204ca-a211-4f7b-b14d-be5e9aa29ab3/download
910 ## $a LID001 $b V 227/05 H
1100 $a 20050817d########m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1200 $a 10797
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover