Marketingová studie pro kosmetický salon


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06231309
5 20230821160434.2
7 ta
8 050817s2005----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Holcová, Tereza $4 aut
245 10 $a Marketingová studie pro kosmetický salon = $b Marketing study for the beauty parlour / $c Tereza Holcová ; Vedoucí práce Simová Jozefína
246 31 $a Marketing study for the beauty parlour
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2005
300 ## $a 81 s., 10 příl. : $b obr., grafy, tab. + $e 1 CD Rom
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Každá firma, která si chce v současném tržním prostředí udržet stabilní a rostoucí pozici, musí mimo jiné také akceptovat zásady marketingu. I když se jedná třeba o velice malou firmu, musí i ona vyvinout aktivity k trvalému zvyšování, udzžování a efektivnímu využívání konkurenční síly svých produktů. Ve své práci se zabývám vymezením specifik marketingu pro Centrum léčební kosmetiky a regenerace.
650 #7 $a marketing
650 #7 $a kosmetika
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a PE-MG
690 $a principes of marketing
690 $a world trends
856 4# $u https://dspace.tul.cz/bitstreams/d0b6c4fb-e51e-4d05-8ce7-67d2976a7984/download
910 ## $a LID001 $b V 231/05 H
1100 $a 20050817d########m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1200 $a 10796
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover