Franchising jako nástroj rozvoje podnikání v oblasti gastronomie


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06242398
5 20221025140008.7
7 ta
8 060106s2002----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
41 0# $h cze
100 1# $a Joklová, Olga $4 aut
245 10 $a Franchising jako nástroj rozvoje podnikání v oblasti gastronomie = $b A Franchise as a Tool for Business Development in Gastronomy / $c Olga JOKLOVÁ ; vedoucí práce Jáč Ivan
246 31 $a A Franchise as a Tool for Business Development in Gastronomy
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2002
300 ## $a 80 s., 3 příl. : $b obr., tab., grafy
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Název diplomové práce je "Franchising jako nástroj rozvoje podnikání v oblasti gastronomie". V první části diplomové práce jsou definovány pojmy související s franchisingem. V druhé části je popsán rozvoj franchisingu v USA, Evropě a České republice. třetí kapitola je věnována hlavnímu přínosu franchisingu pro malé podniky a budování franchisingu v oblasti gastronomie. Čtvrtá kapitola uvádí příklady využití franchisingu na trhu pivovarských společností v zahraničí a na českém trhu.
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a POE
910 ## $a LID001 $b V 145/02 H
1100 $a 20060106d2002####m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1639 $a KPE
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover