Marketingová komunikační strategie pro firmu Interma a.s.


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06246380
5 20221025162256.5
7 ta
8 060106s2001----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
41 0# $h cze
100 1# $a Pernekrová, Hana $4 aut
245 10 $a Marketingová komunikační strategie pro firmu Interma a.s. = $b Marketing commuication stretegy for the construction company Interma a.s. / $c Hana PERNEKROVÁ ; vedoucí práce Švandová Zuzana
246 31 $a Marketing commuication stretegy for the construction company Interma a.s.
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2001
300 ## $a 74 s., 18 s. příl. : $b tab., grafy
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací v oblasti stavebního trhu. V první kapitole se pojednává o vymezení marketingové komunikace a jejích nástrojích. V druhé kapitole je zachycen stavební trh a produkt tohoto odvětví-byty a rodinné domy. je zde nastíněn i dosavadní vývoj na tomto trhu. Ve třetíkapitole je představena firma Interma a.s., pro kterou je tato diplomová práce zpracována. V následujících kapitolách jsou uvedeny nástroje marketingové komunikace, jako je reklama, podpora prodeje, osobní a neosobní prodej.
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a POE
910 ## $a LID001 $b V 177/01 H
1100 $a 20060106d2001####m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover