Marketingová komunikační strategie televizní stanice


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06247702
5 20221025162302.7
7 ta
8 060106s2000----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
41 0# $h cze
100 1# $a Gottwald, Petr $4 aut
245 10 $a Marketingová komunikační strategie televizní stanice = $b Marketing communication strategy for television station / $c Petr GOTTWALD ; vedoucí práce Švandová Zuzana
246 31 $a Marketing communication strategy for television station
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2000
300 ## $a 84 s., 10 s. příl. : $b tab., grafy
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Předmětem mé diplomové práce je marketingová komunikační strategie určená pro televizní stanici. Mým zájmem bylo podrobně analyzovat možnosti komunikační strategie na televizním trhu, charakterizovat ejjí formy a další prvky jako je značka, která komunikaci televizní stanice spoluvytváří. Pokusím se popsat ekonomické aspekty celkového televizního trhu, jeho vývoj v České republice, analyzovat význam značky pro televizní stanici a charakterizovat oblasti a média komunikace televizní stanice. Vše je doplněno názornými příklady z praxe.
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a POE
910 ## $a LID001 $b V 85/2000 H
1100 $a 20060106d2000####m##y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover