Marketingová komunikace bank - produkty pro studenty


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06280454
5 20221025162000.5
7 ta
8 060824s2005----xr ||||||||||#|0||||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Kopecký, Roman $4 aut
245 10 $a Marketingová komunikace bank - produkty pro studenty = $b Marketing communication of banks - products for students / $c Roman Kopecký ; Vedoucí práce Dědková Jaroslava
246 31 $a Marketing communication of banks - products for students
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2005
300 ## $a 65 s., 4 příl. : $b tab., grafy + $e 1 CD Rom
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Cílem této diplomové práce je posouzení stávající situace na bankovním trhu v ČR a to konkrétně v oblasti komunikace bank se studenty. Celá práce je postavena na důkladné komunikační analýze v tomto segmentu trhu, doplněného marketingovým výzkumem, jehož úkolem bylo zjistit, co studenti od bank požadují a jak studenti banky vnímají. Ke zpracování byly využity veřejně dostupné informace a údaje získané marketingovým výzkumem.
650 #7 $a marketingová komunikace
650 #7 $a služby
653 ## $a podpora prodeje
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a PE
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=11211 $s 6 MB $q pdf $z Plný text práce
910 ## $a LID001 $b V 29/06 H
1100 $a 20060824d########m##y0czey01030106ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1200 $a 11211
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover