Marketing města Jilemnice


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06280510
5 20221025161742.4
7 ta
8 060825s2005----xr ||||||||||#|0||||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Koucká, Jitka $4 aut
245 10 $a Marketing města Jilemnice = $b The marketing of the town Jilemnice / $c Jitka Koucká ; Vedoucí práce Strnad Pavel
246 31 $a The marketing of the town Jilemnice
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2005
300 ## $a 88 s., 1 příl. : $b obr., tab., grafy + $e 1 Disketa
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Tato diplomová práce se zabývá marketingem města Jilemnice. jejím cílem je především poukázat na využití marketingu při řízení měst. některé principy marketingové koncepce lze vhodně použít jako zásadu řízení obcí. Využití koncepce marketingového managementu v místní správě není novinkou ve vyspělých demokraciích a dnes se i u nás začíná používat stále více.
650 #7 $a teritoriální marketing
653 ## $a situační analýza
653 ## $a tržní mechanismy
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a PE
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=10894 $s 471 kB $q pdf $z Plný text práce
910 ## $a LID001 $b V 30/06 H
1100 $a 20060825d########m##y0czey01030106ba
1105 $a ########000yy
1111 $a DIP
1200 $a 10894
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover