Marketingová studie firmy Bike sport


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06359566
5 20191220142632.6
7 ta
8 080903s2008----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Ungerman, Otakar, $d 1970- $7 ola2015858630 $4 aut
245 10 $a Marketingová studie firmy Bike sport = $b Marketing study of firm Bike sport / $c Otakar Ungerman ; vedoucí práce Dědková Jaroslava
246 31 $a Marketing study of firm Bike sport
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2008
300 ## $a 89 s., [21] s. příl. : $b obr., tab., grafy
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Práce je zaměřena na možnosti rozvoje drobné firmy v současném tržním prostředí, kde diktují svojí obchodní politiku velké nadnárodní řetězce. Cílem práce je zjistit jakým stylem a jakými prostředky se firma může rozvíjet a růst.
650 #7 $a podniková ekonomika
650 #7 $a marketingová komunikace
653 ## $a marketingové studie
653 ## $a marketingový mix
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
690 $a managerial economics
690 $a communication in marketing
700 1# $a Dědková, Jaroslava, $d 1967- $7 mzk2003213649 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020 $4 dgg
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=14389 $s 35 MB $q pdf $z Plný text práce
910 ## $a LID001 $b V 79/08 H
1100 $a 20080903d###########y0czey0103####ba
1105 $a a###z###000zy
1111 $a DIP
1200 $a 14389
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover