Specifika výuky hry na klavír zrakově postiženého žáka v porovnání s žákem bez postižení


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06366701
5 20221026022831.2
7 ta
8 081111s2008----xr ||||||||||#u0|0||cze||
40 ## $a LID001 $e AACR2
100 1# $a Havlíčková, Milana $4 aut
245 10 $a Specifika výuky hry na klavír zrakově postiženého žáka v porovnání s žákem bez postižení = $b Education specificity of playing the piano for blind/partially-sighted student in comparison with a student without handicap / $c Milana Havlíčková ; vedoucí práce Dagmar Nováková
246 31 $a Education specificity of playing the piano for blind/partially-sighted student in comparison with a student without handicap
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2008
300 ## $a 76 s., 23 s.příl. : $b obr. + $e 1 CD ROM
340 ## $a application/pdf
520 ## $a Práce se zabývá problematikou výuky hry na klavír zrakově postižených žáků a porovnáním výuky žáků nepostižených.
650 #7 $a studium a výuka
650 #7 $a hra na klavír
650 #7 $a slabozrakost
650 #7 $a osoby se zrakovým postižením
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a VYCH
690 $a sight
690 $a visual debility
690 $a piano play education
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=14107 $s 13 MB $q pdf $z Plný text práce
910 ## $a LID001 $b V 229/08 Pb
1100 $a 20081111d###########y0czey0103####ba
1105 $a ########000yy
1111 $a BAK
1200 $a 14107
1639 $a KSS
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover