Marketingová analýza firmy


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06451457
5 20221025161848.7
7 ta
8 120106s2011----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 339 $x Obchod $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Švagera, Vladimír $4 aut
245 10 $a Marketingová analýza firmy = $b Marketing enterprise analysis / $c Vladimír Švagera ; vedoucí práce Zuzana Švandová
246 31 $a Marketing enterprise analysis
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2011
300 ## $a 125 s., 5 s. příl. : $b obr., tab, grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2011-02-01
520 ## $a Diplomová práce se zabývá marketingovou studií projektu Volksbank SHOP. Projekt byl realizován firmou Volksbank CZ. Jde o novou síť bankovních poboček specializovaných výhradně na retailovou klientelu, která je charakteristická zejména svoji netradiční distribuční cestou. V České republice šlo o první pokus vytvořit alternativu tradičním bankovním pobočkám. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretickou část jsem čerpal z vědomostí získaných během studia na Technické univerzitě v Liberci a odborné literatury. V praktické části pak aplikuji teoretické postupy a analýzy na projekt Volksbank SHOP. Obsahem diplomové práce je analýza marketingového prostředí projektu Volksbank SHOP, rozbor marketingových nástrojů, které firma na podporu projektu využívá. Na základě zjištěných údajů je v závěru práce vypracována SWOT analýza. Ta popisuje silné a slabé stránky projektu a možné příležitosti a hrozby, které vyplívají z analýzy marketingového prostředí. Závěry SWOT analýzy jsou aplikovány do návrhů na zlepšení marketingových nástrojů.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a marketing
653 ## $a marketingový mix
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Podniková ekonomika
700 1# $a Švandová, Zuzana, $d 1961- $7 ola2005262931 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20764 $s 920 kB $q docx $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20764&typ=1 $s 2 MB $q pdf $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20764&typ=2 $s 2 MB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20764&typ=3 $s 742 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 28/11 H
1111 $a DIP
1200 $a 20764
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover