Vývojové trendy výskytu specifických poruch učení


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06451565
5 20221026073132.3
7 ta
8 120305s2010----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 616.89 $x Psychiatrie $2 Konspekt $9 14
100 1# $a Kapicová, Eva $4 aut
245 10 $a Vývojové trendy výskytu specifických poruch učení = $b Developmental trends of specific learning disabilities´ occurence / $c Eva Kapicová ; vedoucí práce Václava Tomická
246 31 $a Developmental trends of specific learning disabilities´ occurence
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2010
300 ## $a 60 s., 4 s. příl. : $b tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Bc. $g Bakalářský $d 2011-01-25
520 ## $a Bakalářská práce se zabývala vývojem výskytu specifických poruch učení na základních školách v Litoměřicích. Jejím cílem bylo zmapovat vývoj výskytu specifických poruch učení v porovnání se vzdělaností učitelů na základních školách a míru spolupráce rodičů s dyslektickou ambulantní poradnou. Práci tvořily dvě části. Teoretická část pomocí zpracování literárních zdrojů se zabývala nejvázanějšími aktuálními trendy v péči o jedince se specifickými poruchami učení, objasňovala problematiku specifických poruch učení, legislativní vymezení pedagogické integrace, poradenské služby, diagnostiku, reedukaci či prevenci specifických poruch učení. Praktická část zjišťovala na základních školách za období pěti let pomocí nestandardizovaných dotazníků výskyt dyslexie a dyslexie s přidruženou poruchou či poruchami, rozsah spolupráce rodičů s ambulantní poradnou a vzdělanost učitelů ve speciální pedagogice. Výsledky ukázaly, že míra vzdělanosti učitelů má rostoucí charakter, ale i nadále vyvolává nutnost rozšiřovat odbornost učitelů základních škol v oboru speciální pedagogiky. Narůstající náročnost v práci s dětmi se specifickou poruchou učení potvrzuje zjištění, že dyslexie v kombinaci s dysgrafií, dyskalkulií, dysortografií se vyskytuje ve větší míře, než dyslexie samostatně. Za největší přínos práce bylo možné považovat, že spolupráce rodičů a žáků se specifickou poruchou učení s dyslektickou ambulantní poradnou je pravidelná a má zároveň rostoucí tendenci. Ukázal se tak velký zájem rodičů řešit vývojovou specifickou poruchu učení u svých dětí.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a specifické poruchy učení
650 #7 $a speciální pedagogika
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a Speciální pedagogika/Speciální pedagogika pro vychovatele
690 $a learning disabilities
700 1# $a Tomická, Václava $7 jn20001103428 $4 thb
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=15626 $s 2 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=15626&typ=1 $s 129 kB $q doc $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=15626&typ=2 $s 128 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=15626&typ=3 $s 325 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 151/11 Pb
1111 $a BAK
1200 $a 15626
1639 $a KSS
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover