Tvorba reputace značky pomocí public relations


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06451717
5 20221026052450.8
7 ta
8 120110s2011----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Drábková, Věnceslava $4 aut
245 10 $a Tvorba reputace značky pomocí public relations = $b Creation of brand reputation via Public Relations / $c Věnceslava Drábková ; vedoucí práce Zuzana Švandová
246 31 $a Creation of brand reputation via Public Relations
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2011
300 ## $a 106 s., 2 s. příl. : $b obr., tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2011-06-16
520 ## $a Diplomová práce je věnována problematice tvorby reputace značky pomocí Public Relations. Obsahuje všechna důležitá související témata, jako jsou značka, reputace, marketingová komunikace, Public Relations či Web 2.0. Autorka věnuje značnou pozornost klasickým i novým komunikačním možnostem tímto směrem orientovaným. To, jakým způsobem tvoří firmy reputaci své značky, je ukázáno na společnosti Panasonic a její produktové kategorii odolných tabletů či Toughbooků nedávno zavedených na český trh. Pro vytvoření správné reputace takovéto novinky byla najata agentura PRAM Consulting, v níž autorka pracuje a podílí se na plánování i realizaci Public Relations aktivit týkajících se Panasonic Toughbooků. Pro správné nastavení komunikačního plánu byly provedeny všechny potřebné analýzy a výzkumy, čemuž je věnována závěrečná část práce, v níž je uvedena i zvolená strategie.
540 ## $a Není povoleno
650 #7 $a public relations
650 #7 $a marketingová komunikace
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Podniková ekonomika
690 $a communication in marketing
700 1# $a Švandová, Zuzana, $d 1961- $7 ola2005262931 $4 dgg
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020 $4 dgg
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20772&typ=1 $s 1 MB $q pdf $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20772&typ=2 $s 818 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20772&typ=3 $s 255 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 117/11 H
1111 $a DIP
1200 $a 20772
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover