Zavedení nového modelu Yeti na český trh


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06451754
5 20221026080503.4
7 ta
8 120111s2011----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Jadrná, Kateřina $4 aut
245 10 $a Zavedení nového modelu Yeti na český trh = $b Launch of the brand new model Yeti on the Czech market / $c Kateřina Jadrná ; vedoucí práce Jaroslava Dědková
246 31 $a Launch of the brand new model Yeti on the Czech market
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2011
300 ## $a 82 s. : $b obr., tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2011-06-17
520 ## $a Diplomová práce se zabývá integrovanou marketingovou komunikací, detailním rozboremkomunikačního mixu modelu Škoda Yeti v první fázi jeho ţivotního cyklu, vyhodnocenímtěchto aktivit a návrhem alternativ navazující komunikace vozu Yeti.V teoretické části popisuje základní aspekty integrované marketingové komunikace,bariéry zabraňující této integraci a trendy v oblasti marketingové komunikace. ProvedenáSWOT analýza značky pak poukazuje na její pozici na tuzemském trhu.Praktická část diplomové práce podrobně popisuje a vyhodnocuje nástroje komunikačníhomixu pouţitého při zavedení modelu Yeti na český trh. V poslední kapitole se zabývámoţnými návrhy následné komunikace vozu Yeti v další fázi jeho ţivotního cyklu.V úplném závěru pak popisuje doporučení, která by měla přispět k dosaţení vyššího stupněintegrace marketingové komunikace ve Škoda Auto a celkově zvýšit účinnost komunikacespolečnosti.
540 ## $a Pouze přihlášeným uživatelům
610 27 $a Škoda Auto (firma) $7 kn20020409007
650 #7 $a marketingová komunikace
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Podniková ekonomika
690 $a communication in marketing
700 1# $a Dědková, Jaroslava, $d 1967- $7 mzk2003213649 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20947 $s 1 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20947&typ=1 $s 1 MB $q pdf $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20947&typ=2 $s 790 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20947&typ=3 $s 849 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 127/11 H
1111 $a DIP
1200 $a 20947
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover