Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06452354 | |
5 | 20221026021957.1 | |
7 | ta | |
8 | 120313s2011----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a cze |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 616.89 $x Psychiatrie $2 Konspekt $9 14 |
100 | 1# | $a Schejbalová, Ivona $4 aut |
245 | 10 | $a Specifické poruchy učení = $b Learning Disabilities / $c Ivona Schejbalová ; vedoucí práce Eva Dousková |
246 | 31 | $a Learning Disabilities |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2011 |
300 | ## | $e 65 s., 7 s. příl. : $a grafy + : $b CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Bc. $g Bakalářský $d 2011-06-02 |
520 | ## | $a Bakalářská práce se zabývala problematikou specifických poruch učení. Jejím cílem bylo zjistit přístup veřejnosti ke specifickým poruchám učení. Cíl byl zcela naplněn. Práci tvořily dvě stěžejní části. Jednalo se o část teoretickou, která pomocí zpracování a prezentace odborných zdrojů popisovala jednotlivé poruchy učení, jejich příčiny, projevy i možnosti reedukace. Dále se zabývala legislativou upravující možnosti žáků s těmito poruchami. Praktická část zjišťovala pomocí dotazníků informovanost a názory 50 zástupců veřejnosti, 50 studentů a 50 pedagogů. Výsledky ukázaly na nedostatečnou informovanost obyvatel ČR a vyúsťovaly v konkrétní navrhovaná opatření v oblasti vzdělávání pedagogů, studentů i veřejnosti. Za největší přínos vzhledem k řešené problematice bylo možné považovat zjištění názoru obyvatel na specifické poruchy učení. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a specifické poruchy učení |
655 | #7 | $a bakalářské práce $7 fd132403 |
656 | #7 | $a Speciální pedagogika/Speciální pedagogika pro vychovatele |
690 | $a learning disabilities | |
700 | 1# | $a Dousková, Eva $4 thb |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 |
856 | 4# | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=19769 $s 1 MB $z Plný text práce |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=19769&typ=2 $s 126 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce | |
859 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=19769&typ=3 $s 382 kB $z Obhajoba práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 169/11 Pb |
953 | $a specifické poruchy učení, příčiny, diagnostika, léčba, legislativa, informovanost občanů ČR, názor občanů ČR. | |
953 | $a specific learning diabilities, causes, diagnosis, tratment, legislation, informig of citizens of the Czech Republic, opinion of people. | |
1111 | $a DIP | |
1200 | $a 19769 | |
1639 | $a KSS |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}