Alternativní metody prvopočátečního čtení


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06455529
5 20221004090544.6
7 ta
8 120426s2011----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 028 $x Čtení. Četba $2 Konspekt $9 12
72 #7 $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
100 1# $a Běhalíková, Martina $4 aut
245 10 $a Alternativní metody prvopočátečního čtení = $b Alternativ Methods of Initial of Reading / $c Martina Běhalíková ; vedoucí práce Zdeňka Michalová
246 31 $a Alternativ Methods of Initial of Reading
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2011
300 ## $a 64 s., 18 s. příl. : $b tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Bc. $g Bakalářský $d 2011-09-07
520 ## $a Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou alternativních metod prvopočátečního čtení a jejich uplatnění ve školní výuce dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Vychází ze současné situace vzdělávání na základních školách speciálních. Jejím cílem je zmapovat rozšíření výuky v současnosti nejvíce využívaných alternativních metod čtení v základních školách speciálních na okrese Nymburk. Práci tvoří dvě stěžejní oblasti. Část teoretická vychází ze zpracování a prezentace odborných pramenů, objasňuje pojmy školní zralost a školní připravenost, zaměřuje se na čtení jako základní potřebu lidské existence a předpoklady pro jeho úspěšné zvládnutí, podrobně vymezuje vybrané druhy alternativních metod čtení. Praktická část se opírá převážně o dotazníkové šetření, kterým zjišťuje postoje 60 speciálních pedagogů k rozšíření, uplatnění a významu alternativních metod čtení pro rozvoj dítěte. Výsledky ukazují na odborný zájem pedagogů a vyúsťují v konkrétní navrhovaná opatření v oblasti rozšíření výuky alternativních metod čtení.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a čtení
650 #7 $a školní zralost
650 #7 $a zahájení školní docházky
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a Speciální pedagogika/Speciální pedagogika pro vychovatele
690 $a reading
690 $a school readiness
690 $a school attendance
700 1# $a Michalová, Zdeňka, $d 1961- $7 xx0010415 $4 thb
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033
856 ## $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=19863 $s 8MB $q pdf $z Plný text práce
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=19863&typ=2 $s 127 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce
910 ## $a LID001 $b V 519/11 Pb
953 $a analyticko ? syntetická metoda, genetické čtení, globální čtení, školní připravenost, školní zralost, odklad školní docházky, prvopočáteční čtení, splývavé čtení Sfumato.
953 $a analytic - synthetic method, genetic reading, global reading, school readiness, school readiness, school maturity, primordial reading, confluent reading Sfumato
1111 $a BAK
1200 $a 19863
1639 $a KSS
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover