Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06455529 | |
5 | 20221004090544.6 | |
7 | ta | |
8 | 120426s2011----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a cze |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 028 $x Čtení. Četba $2 Konspekt $9 12 |
72 | #7 | $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
100 | 1# | $a Běhalíková, Martina $4 aut |
245 | 10 | $a Alternativní metody prvopočátečního čtení = $b Alternativ Methods of Initial of Reading / $c Martina Běhalíková ; vedoucí práce Zdeňka Michalová |
246 | 31 | $a Alternativ Methods of Initial of Reading |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2011 |
300 | ## | $a 64 s., 18 s. příl. : $b tab., grafy + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Bc. $g Bakalářský $d 2011-09-07 |
520 | ## | $a Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou alternativních metod prvopočátečního čtení a jejich uplatnění ve školní výuce dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Vychází ze současné situace vzdělávání na základních školách speciálních. Jejím cílem je zmapovat rozšíření výuky v současnosti nejvíce využívaných alternativních metod čtení v základních školách speciálních na okrese Nymburk. Práci tvoří dvě stěžejní oblasti. Část teoretická vychází ze zpracování a prezentace odborných pramenů, objasňuje pojmy školní zralost a školní připravenost, zaměřuje se na čtení jako základní potřebu lidské existence a předpoklady pro jeho úspěšné zvládnutí, podrobně vymezuje vybrané druhy alternativních metod čtení. Praktická část se opírá převážně o dotazníkové šetření, kterým zjišťuje postoje 60 speciálních pedagogů k rozšíření, uplatnění a významu alternativních metod čtení pro rozvoj dítěte. Výsledky ukazují na odborný zájem pedagogů a vyúsťují v konkrétní navrhovaná opatření v oblasti rozšíření výuky alternativních metod čtení. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a čtení |
650 | #7 | $a školní zralost |
650 | #7 | $a zahájení školní docházky |
655 | #7 | $a bakalářské práce $7 fd132403 |
656 | #7 | $a Speciální pedagogika/Speciální pedagogika pro vychovatele |
690 | $a reading | |
690 | $a school readiness | |
690 | $a school attendance | |
700 | 1# | $a Michalová, Zdeňka, $d 1961- $7 xx0010415 $4 thb |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 |
856 | ## | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=19863 $s 8MB $q pdf $z Plný text práce |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=19863&typ=2 $s 127 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 519/11 Pb |
953 | $a analyticko ? syntetická metoda, genetické čtení, globální čtení, školní připravenost, školní zralost, odklad školní docházky, prvopočáteční čtení, splývavé čtení Sfumato. | |
953 | $a analytic - synthetic method, genetic reading, global reading, school readiness, school readiness, school maturity, primordial reading, confluent reading Sfumato | |
1111 | $a BAK | |
1200 | $a 19863 | |
1639 | $a KSS |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}