Integrace autistického dítěte


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06455621
5 20221025145424.7
7 ta
8 120426s2011----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 316.3 $x Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny $2 Konspekt $9 18
72 #7 $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
100 1# $a Petržilková, Věra $4 aut
245 10 $a Integrace autistického dítěte = $b Integration of Autistic Child / $c Věra Petržilková ; vedoucí práce Jitka Pejřimovská
246 31 $a Integration of Autistic Child
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2011
300 ## $a 68 s., 6 s. příl. : $b il., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Bc. $g Bakalářský $d 2011-09-07
520 ## $a Bakalářská práce se zabývala problematikou integrace dětí s poruchou autistickéhospektra na běžné základní školy a vycházela z aktuálních údajů poskytnutých Ústavem proinformace ve vzdělávání patřícím pod MŠMT (Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy). Cílem bakalářské práce tedy bylo především zmapování současného stavu integrace dětís poruchou autistického spektra na běžných základních školách v Praze. Práci tvořily dvěstěžejní oblasti. V první části se jednalo o část teoretickou, která pomocí zpracování aprezentace odborných zdrojů popisovala a objasňovala problematiku integrace dětí sezdravotním postižením obecně a poté i problematiku integrace dětí s poruchou autistickéhospektra. Praktická část pak jednak zjišťovala pomocí dotazníkového šetření názory a izkušenosti s integrací u učitelů pražských základních škol běžného typu, které již mělyv minulosti zkušenost s integrací zdravotně postiženého dítěte (původně bylo jako zkoumanývzorek osloveno 101 pražských základních škol běžného typu). Za největší přínos práce bylo možné vzhledem k řešené problematice považovat obohacení o nové poznatky a doporučení, z kterých se vycházelo v závěrech pro pedagogickou praxi.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a děti s autismem
650 #7 $a děti se zdravotním postižením
650 #7 $a speciální pedagogika
653 ## $a integrace tělesně postižených dětí
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a Speciální pedagogika/Speciální pedagogika pro vychovatele
690 $a autistic children
690 $a children with disabilities
690 $a special education
700 1# $a Pejřimovská, Jitka $7 xx0141670 $4 thb
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033
856 ## $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=19748 $s 1MB $q pdf $z Plný text práce
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=19748&typ=2 $s 128 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce
910 ## $a LID001 $b V 523/11 Pb
953 $a integrace, inkluzívní vzdělávání, dítě se zdravotním postižením, dítě sespeciálními vzdělávacími potřebami, dítě s diagnostikovanou poruchou autistického spektra,speciální pedagogika, asistent pedagoga, individuální vzdělávací plán, individuální přístup,strukturovaný režim.
953 $a integration, inclusive education, children with handicap, children with specialeducational needs, children with autism spectrum disorder, teacher´s assistant, individualeducational plan, individual approach, structured regime
1111 $a BAK
1200 $a 19748
1639 $a KSS
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover