Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06455621 | |
5 | 20221025145424.7 | |
7 | ta | |
8 | 120426s2011----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a cze |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 316.3 $x Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny $2 Konspekt $9 18 |
72 | #7 | $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22 |
100 | 1# | $a Petržilková, Věra $4 aut |
245 | 10 | $a Integrace autistického dítěte = $b Integration of Autistic Child / $c Věra Petržilková ; vedoucí práce Jitka Pejřimovská |
246 | 31 | $a Integration of Autistic Child |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2011 |
300 | ## | $a 68 s., 6 s. příl. : $b il., grafy + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Bc. $g Bakalářský $d 2011-09-07 |
520 | ## | $a Bakalářská práce se zabývala problematikou integrace dětí s poruchou autistickéhospektra na běžné základní školy a vycházela z aktuálních údajů poskytnutých Ústavem proinformace ve vzdělávání patřícím pod MŠMT (Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy). Cílem bakalářské práce tedy bylo především zmapování současného stavu integrace dětís poruchou autistického spektra na běžných základních školách v Praze. Práci tvořily dvěstěžejní oblasti. V první části se jednalo o část teoretickou, která pomocí zpracování aprezentace odborných zdrojů popisovala a objasňovala problematiku integrace dětí sezdravotním postižením obecně a poté i problematiku integrace dětí s poruchou autistickéhospektra. Praktická část pak jednak zjišťovala pomocí dotazníkového šetření názory a izkušenosti s integrací u učitelů pražských základních škol běžného typu, které již mělyv minulosti zkušenost s integrací zdravotně postiženého dítěte (původně bylo jako zkoumanývzorek osloveno 101 pražských základních škol běžného typu). Za největší přínos práce bylo možné vzhledem k řešené problematice považovat obohacení o nové poznatky a doporučení, z kterých se vycházelo v závěrech pro pedagogickou praxi. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a děti s autismem |
650 | #7 | $a děti se zdravotním postižením |
650 | #7 | $a speciální pedagogika |
653 | ## | $a integrace tělesně postižených dětí |
655 | #7 | $a bakalářské práce $7 fd132403 |
656 | #7 | $a Speciální pedagogika/Speciální pedagogika pro vychovatele |
690 | $a autistic children | |
690 | $a children with disabilities | |
690 | $a special education | |
700 | 1# | $a Pejřimovská, Jitka $7 xx0141670 $4 thb |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 |
856 | ## | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=19748 $s 1MB $q pdf $z Plný text práce |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=19748&typ=2 $s 128 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 523/11 Pb |
953 | $a integrace, inkluzívní vzdělávání, dítě se zdravotním postižením, dítě sespeciálními vzdělávacími potřebami, dítě s diagnostikovanou poruchou autistického spektra,speciální pedagogika, asistent pedagoga, individuální vzdělávací plán, individuální přístup,strukturovaný režim. | |
953 | $a integration, inclusive education, children with handicap, children with specialeducational needs, children with autism spectrum disorder, teacher´s assistant, individualeducational plan, individual approach, structured regime | |
1111 | $a BAK | |
1200 | $a 19748 | |
1639 | $a KSS |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}