Rozvoj komunikační kompetence prostřednictvím vhodných jazykových podnětů


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06456427
5 20221026003944.6
7 ta
8 120604s2011----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a eng
44 ## $a xr
72 #7 $a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18
72 #7 $a 81 $x Lingvistika. Jazyky $2 Konspekt $9 11
72 #7 $a 811.111 $x Angličtina $2 Konspekt $9 11
100 1# $a Rybáček, Radim $4 aut
245 10 $a Rozvoj komunikační kompetence prostřednictvím vhodných jazykových podnětů = $b Developing Communicative Competence through Appropriate Language Input / $c Radim Rybáček ; vedoucí práce Renata Šimůnková
246 31 $a Developing Communicative Competence through Appropriate Language Input
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2011
300 ## $a 66 s., 14 s. příl. : $b il., tab. + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Mgr. $g Magisterský $d 2012-01-11
520 ## $a Mnoho učitelů cizího jazyka zasvětilo své životy honbě za ideálním přístupem nebo metodologií k výuce cizího jazyka. Mezi lingvisty proběhla živá diskuze, jestli je možné osvojení cizího jazyka, podobně jako je osvojen jazyk mateřský. Současné kurikulární dokumenty, například Společný evropský referenční rámec,schvalují, s určitými omezeními, myšlenku osvojení a popisují jazyk jako sadu kompetencí, které mohou a mají být využity pro uskutečnění komunikačních úkolů. Tato práce obsahuje tvrzení, že odpovídající jazykové podněty mohou použité pro rozvoj komunikačních kompetencí mohou do značné míry nahradit formální jazykové instrukce a vědomé učení. Tento projekt, který pracoval s takovými faktory jako je afektivní filtr, motivace nebo jazykové portfolio potvrdil na základě reflexí a vyhodnocení jazykového portfolia a psaných a mluvených výstupů, že komunikativní kompetence může být osvojena, když jsou poskytnuty odpovídající jazykové podněty. Role formálních jazykových instrukcí a vědomého učení se dá omezit.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a komunikační dovednosti
650 #7 $a jazyková výuka
650 #7 $a angličtina
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Anglický jazyk-Dějepis
690 $a communication skills
690 $a language teaching and learning
690 $a English language
700 1# $a Šimůnková, Renata $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=16691 $s 2 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=16691&typ=1 $s 128 kB $q doc $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=16691&typ=2 $s 130 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=16691&typ=3 $s 122 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 63/12 P
953 $a Rozvoj komunikační kompetence, jazykový podnět, osvojení jazyka, induktivní učení, motivace, afektivní filtr, kontext, komunikační aktivity, Společný Evropský Referenční Rámec, Rámcový vzdělávací program/Školní vzdělávací program Jazykové Portfolio, událost, popis událostí, pasivum, metafora
953 $a Communicative competence development, language input, language acquisition, inductive learning, motivation, affective filter, context, communicative activities, Common European Framework of Reference, Framework Educational Programme/School Educational Programme, Language Portfolio, event, event description, passive, metaphor
1111 $a DIP
1200 $a 16691
1639 $a KAJ
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover