Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06456427 | |
5 | 20221026003944.6 | |
7 | ta | |
8 | 120604s2011----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a eng |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18 |
72 | #7 | $a 81 $x Lingvistika. Jazyky $2 Konspekt $9 11 |
72 | #7 | $a 811.111 $x Angličtina $2 Konspekt $9 11 |
100 | 1# | $a Rybáček, Radim $4 aut |
245 | 10 | $a Rozvoj komunikační kompetence prostřednictvím vhodných jazykových podnětů = $b Developing Communicative Competence through Appropriate Language Input / $c Radim Rybáček ; vedoucí práce Renata Šimůnková |
246 | 31 | $a Developing Communicative Competence through Appropriate Language Input |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2011 |
300 | ## | $a 66 s., 14 s. příl. : $b il., tab. + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Mgr. $g Magisterský $d 2012-01-11 |
520 | ## | $a Mnoho učitelů cizího jazyka zasvětilo své životy honbě za ideálním přístupem nebo metodologií k výuce cizího jazyka. Mezi lingvisty proběhla živá diskuze, jestli je možné osvojení cizího jazyka, podobně jako je osvojen jazyk mateřský. Současné kurikulární dokumenty, například Společný evropský referenční rámec,schvalují, s určitými omezeními, myšlenku osvojení a popisují jazyk jako sadu kompetencí, které mohou a mají být využity pro uskutečnění komunikačních úkolů. Tato práce obsahuje tvrzení, že odpovídající jazykové podněty mohou použité pro rozvoj komunikačních kompetencí mohou do značné míry nahradit formální jazykové instrukce a vědomé učení. Tento projekt, který pracoval s takovými faktory jako je afektivní filtr, motivace nebo jazykové portfolio potvrdil na základě reflexí a vyhodnocení jazykového portfolia a psaných a mluvených výstupů, že komunikativní kompetence může být osvojena, když jsou poskytnuty odpovídající jazykové podněty. Role formálních jazykových instrukcí a vědomého učení se dá omezit. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a komunikační dovednosti |
650 | #7 | $a jazyková výuka |
650 | #7 | $a angličtina |
655 | #7 | $a diplomové práce $7 fd132022 |
656 | #7 | $a Anglický jazyk-Dějepis |
690 | $a communication skills | |
690 | $a language teaching and learning | |
690 | $a English language | |
700 | 1# | $a Šimůnková, Renata $4 ths |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 |
856 | 4# | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=16691 $s 2 MB $q pdf $z Plný text práce |
857 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=16691&typ=1 $s 128 kB $q doc $z Posudek oponenta | |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=16691&typ=2 $s 130 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce | |
859 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=16691&typ=3 $s 122 kB $q pdf $z Obhajoba práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 63/12 P |
953 | $a Rozvoj komunikační kompetence, jazykový podnět, osvojení jazyka, induktivní učení, motivace, afektivní filtr, kontext, komunikační aktivity, Společný Evropský Referenční Rámec, Rámcový vzdělávací program/Školní vzdělávací program Jazykové Portfolio, událost, popis událostí, pasivum, metafora | |
953 | $a Communicative competence development, language input, language acquisition, inductive learning, motivation, affective filter, context, communicative activities, Common European Framework of Reference, Framework Educational Programme/School Educational Programme, Language Portfolio, event, event description, passive, metaphor | |
1111 | $a DIP | |
1200 | $a 16691 | |
1639 | $a KAJ |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}