Propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06457016
5 20221025224353.8
7 ta
8 120619s2012----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $2 Konspekt $9 4
72 #7 $a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Brodská, Michaela $4 aut
245 10 $a Propagace České republiky jako atraktivní turistické destinace = $b Promotion of the Czech Republic as an attractive Tourist Destination / $c Michaela Brodská ; vedoucí práce Světlana Myslivcová
246 31 $a Promotion of the Czech Republic as an attractive Tourist Destination
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012
300 ## $a 106 s., 4 s. příl. : $b obr., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2012-01-25
520 ## $a Diplomová práce se zabývá propagací domácího cestovního ruchu České republikya zkoumá, zda čeští turisté jezdí na tuzemské dovolené a jaké okolnosti s tím souvisejí. V první části této práce jsou shrnuty teoretické poznatky z této oblasti, následuje úvod do problematiky marketingu cestovního ruchu a zvláštní pozornost je věnována marketingové komunikaci. V praktické části jsou shrnuty informace o současné situaci na trhu domácího cestovního ruchu České republiky, dále je představena agentura CzechTourism a její marketingová komunikace u nás. Následuje vyhodnocení a interpretace dat získaných z uskutečněného primárního výzkumu, realizovaného prostřednictvím písemného dotazování. V závěrečné části této práce jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a je navrženo řešení pro zlepšení efektivity marketingové komunikace domácího cestovního ruchu.
540 ## $a Pouze přihlášeným uživatelům
650 #7 $a reklama a propagace
650 #7 $a cestovní ruch
650 #7 $a marketing cestovního ruchu
651 #7 $a Česko
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Poniková ekonomika
690 $a advertising
690 $a tourism
690 $a tourism marketing
700 1# $a Myslivcová, Světlana, $d 1967- $7 xx0004632 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23738 $s 2 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23738&typ=1 $s 1 MB $q pdf $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23738&typ=2 $s 1 MB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23738&typ=3 $s 178 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 60/12 E
953 $a cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, marketingová komunikace, marketingový výzkum, projekt Kudy z nudy, CzechTourism
953 $a travel and tourism, marketing in travel and tourism, marketing communication, marketing research, project Kudy z nudy, CzechTourism
1111 $a DIP
1200 $a 23738
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover