Vymezení poptávky v cestovním ruchu pro vybraný segment - senioři


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06457018
5 20221026064152.1
7 ta
8 120619s2012----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 338.3/.4 $x Hospodářská a výrobní odvětví $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Macháčková, Gabriela $4 aut
245 10 $a Vymezení poptávky v cestovním ruchu pro vybraný segment - senioři = $b Definition of Demand in Tourism for the Chosen Segment - Seniors / $c Gabriela Macháčková ; vedoucí práce Iveta Honzáková
246 31 $a Definition of Demand in Tourism for the Chosen Segment - Seniors
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012
300 ## $a 91 s., 23 s. příl. : $b obr., tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/zip
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2012-01-25
520 ## $a Práce se zabývá analýzou poptávky seniorů v cestovním ruchu, určením jejích charakteristik a specifik. Teoretická část práce mapuje nejprve marketingový výzkum, jeho druhy, proces, předmět, techniky a způsoby zpracování zjištěných informací, dále pak uvádí čtenáře do problematiky cestovního ruchu a vysvětluje poptávku a její determinanty v tomto odvětví. Nakonec teoretické části je zařazena charakteristika segmentu seniorů. Praktická část je rozdělena na fázi přípravnou a realizační, přičemž v přípravné fázi je definován problém a cíl výzkumu a vypracován marketingový plán a ve fázi realizační jsou zpracována data získaná dotazníkovým šetřením a shrnuty výsledky. V samém závěru práce jsou straně nabídky doporučena opatření vedoucí ke zvýšení prodejů a spokojenosti potencionálních seniorských zákazníků.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a cestovní ruch
650 #7 $a marketing cestovního ruchu
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Podniková ekonomika
690 $a tourism
690 $a tourism marketing
700 1# $a Honzáková, Iveta, $d 1967- $7 mzk2003213650 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23819 $s 1 MB $q zip $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23819&typ=1 $s 980 kB $q pdf $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23819&typ=2 $s 954 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23819&typ=3 $s 147 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 64/12 E
953 $a marketingový výzkum, cestovní ruch, poptávka v cestovním ruchu, senior, dotazník, statistická hypotéza, testování závislostí, formy cestovního ruchu, marketingový plán, nákupní rozhodování
953 $a marketing research, tourism, demand in tourism, senior, questionnaire, statistic presumption, coherence test, tourism forms, marketing plan, purchase decision
1111 $a DIP
1200 $a 23819
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover