Spokojenost zákazníků firmy Znovín Znojmo


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06457076
5 20221026023346.9
7 ta
8 120619s2012----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 339 $x Obchod $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Bečka, Daniel $4 aut
245 10 $a Spokojenost zákazníků firmy Znovín Znojmo = $b Customer Satisfaction of Znovín Znojmo Company / $c Daniel Bečka ; vedoucí práce Jozefína Simová
246 31 $a <<The >>Customer Satisfaction of Znovín Znojmo Company
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012
300 ## $a 91 s., 4 s. příl. :obr., tab., grafy : $b obr., tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2012-01-25
520 ## $a Téma této diplomové práce je Spokojenost zákazníků firmy Znovín Znojmo, a.s. Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků této firmy a pomocí marketingového výzkumu následně určit faktory ovlivňující jejich spokojenost. Teoretická část popisuje základní údaje společnosti Znovín Znojmo, a.s., její historii, činnost, poslání a vize, ale také nabízené služby pro zákazníky a SWOT analýzu firmy. Dále jsou v této části definovány pojmy jako zákazník, spokojenost zákazníka, způsoby měření jeho spokojenosti a postup tvorby dotazníku. Praktická část diplomové práce se potom zabývá zpracováním dat získaných z dotazníkového průzkumu od zákazníků společnosti. Výsledky jsou následně vyhodnoceny a jsou navrhnuta doporučení pro zvýšení nebo udržení dosavadní spokojenosti zákazníků.
540 ## $a Bez omezení
610 27 $a Znovín Znojmo (firma). $7 mzk2007378667.
650 #7 $a marketing
653 ## $a spokojenost zákazníků
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Podniková ekonomika
690 $a marketing
700 1# $a Simová, Jozefína, $d 1965- $7 ola2005262933 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23638 $s 2 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23638&typ=1 $s 881 kB $q pdf $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23638&typ=2 $s 913 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23638&typ=3 $s 194 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 59/12 E
953 $a spokojenost, zákazník, analýza, dotazník, metoda, hodnota
953 $a satisfaction, customer, analysis, questionnaire, method, value
1111 $a DIP
1200 $a 23638
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover