Zavádění přípravků sportovní výživy na trzích EU


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06461633
5 20221026080359.8
7 ta
8 120821s2010----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 339 $x Obchod $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Ešnerová, Hana $4 aut
245 10 $a Zavádění přípravků sportovní výživy na trzích EU = $b Introduction of dietary supplements for sportsmen on the EU markets / $c Hana Ešnerová ; vedoucí práce Pavel Strnad
246 31 $a Introduction of dietary supplements for sportsmen on the EU markets
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2010
300 ## $a 107 s., 3 s. příl. : $b obr., tab. grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2010-06-16
520 ## $a Práce se věnuje problematice zavádění přípravků sportovní výživy na trzích EU. Je zřejmé, že se česká firma v době globalizace bez zahraničního obchodu neobejde. Za prvé to není pro firmu ani efektivní ani dlouhodobě perspektivní zaměřovat se pouze na malý vnitřní trh České Republiky. Na straně druhé existence zahraničních trhů v rámci EU nabízí firmě nové příležitosti v podobě nových zákazníků, růstu tržeb i zisku. Úspěšnému vstupu firmy na zahraničních trhy ale předchází vypracování důkladných analýz zahraničních trhů včetně stanovení vhodných marketingových strategií pro jednotlivé trhy . Jedná se o kompletní analýzu prostředí zahraničního trhu a to jak makro, tak mikro-prostředí, o kterou se pak opírá tvorba marketingové strategie . Těmto analýzám a vypracování vhodné marketingové strategie se v této diplomové práci věnuji. Jelikož jsme již na uvedených trzích Španělska a Maďarska začali prodávat své produkty, shrnuji v této práci i první postřehy z obchodování na těchto trzích a možné změny marketingových strategii pro budoucí úspěšné obchodování na těchto trzích a nejenom na nich.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a marketing
650 #7 $a potravní doplňky
650 #7 $a zahraniční obchod
653 ## $a marketingová strategie
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Podniková ekonomika
690 $a marketing
690 $a dietary supplements
700 1# $a Strnad, Pavel, $d 1938-2014 $7 ola2005262932 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020
856 ## $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=18584 $s 2MB $q pdf $z Plný text práce
910 ## $a LID001 $b V 42/11 H
1111 $a DIP
1200 $a 18584
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover