Péče o zákazníky ve společnosti KRPA PAPER, a.s.


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06461694
5 20221025200440.2
7 ta
8 120820s2010----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Baštanová, Erika $4 aut
245 10 $a Péče o zákazníky ve společnosti KRPA PAPER, a.s. = $b Care of the customers in the company KRPA PAPER, a.s. / $c Erika Baštanová ; vedoucí práce Světlana Myslivcová
246 31 $a Care of the customers in the company KRPA PAPER, a.s.
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2010
300 ## $a 100 s., 6 s. příl. : $b obr., tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a appliaction/pdf
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2010-06-15
520 ## $a Cílem této práce je zjistit, jak společnost KRPA PAPER, a.s. pečuje o své zákazníky. Pro upevňování a zlepšování vzájemných vztahů mezi společností a jejími zákazníky je vhodné znát i postoj druhé strany, tedy zákazníků. Jak oni vnímají vzájemnou spolupráci a komunikaci s firmou. Jejich postoj je zjišťován vlastním marketingovým výzkumem, který se týká hodnocení spokojenosti zákazníků. Zjištěné výsledky by měly firmě poskytnout přehled o současné spokojenosti jejich zákazníků a pomoci dosáhnout kvalitativně vyšší úrovně v péči o ně. První část se zabývá teoretickou charakteristikou průmyslového trhu, CRM systémem a kroky souvisejícími s marketingovým výzkumem. Druhá část vychází z praxe a je věnována charakteristice společnosti KRPA PAPER, a.s., jejím průmyslovým zákazníkům, CRM systému podniku a provádění a vyhodnocení marketingového výzkumu týkajícího se hodnocení spokojenosti zákazníků se společností. V závěru této práce jsou navržena a doporučena opatření pro dosažení kvalitativně vyšší úrovně péče společnosti o její zákazníky.
540 ## $a Pouze přihlášeným uživatelům
650 #7 $a marketingový výzkum
653 ## $a spokojenost zákazníků
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Podniková ekonomika
690 $a marketing research
700 1# $a Myslivcová, Světlana, $d 1967- $7 xx0004632 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020
856 ## $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=18579 $s 2MB $q pdf $z Plný text práce
910 ## $a LID001 $b V 34/11 H
1111 $a DIP
1200 $a 18579
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover