Efektní využití marketingové komunikace v období ekonomické krize


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06461696
5 20221025133546.8
7 ta
8 120824s2010----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
72 #7 $a 330.5+338 $x Národní hospodářství a hospodářská politika $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Paseková, Michala $4 aut
245 10 $a Efektní využití marketingové komunikace v období ekonomické krize = $b Effective usage of marketing communication at the time of financial crisis / $c Michala Paseková ; vedoucí práce Světlana Myslivcová
246 31 $a Effective usage of marketing communication at the time of financial crisis
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2010
300 ## $a 82 s., 7 s. příl. : $b obr., tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2010-06-15
520 ## $a Diplomová práce se zaměřuje na problematiku efektivních nástrojů marketingové komunikace v době ekonomické krize ve společnosti zabývající se informačními technologiemi. Celá práce je rozdělena do pěti základních kapitol. První část je věnována tradičním nástrojů marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, PR, osobnímu prodeji a přímému marketingu. Další kapitola se zevrubně věnuje analýze současného stavu ve společnosti a jejími marketingovými aktivitami. Navazuje problematika spojená s úzkými místy jednotlivých nástrojů marketingové komunikace. Ve čtvrté kapitole jsou navrhována efektivní řešení pro nástroje marketingové komunikace. Závěrečná část se věnuje implementaci a vyhodnocení návrhů do systému řízení společnosti.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a marketingová komunikace
650 #7 $a hospodářská krize
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Podniková ekonomika
690 $a communication in marketing
690 $a economic crises
700 1# $a Myslivcová, Světlana, $d 1967- $7 xx0004632 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020
856 ## $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=18591 $s 1MB $q pdf $z Plný text práce
910 ## $a LID001 $b V 58/11 H
1111 $a DIP
1200 $a 18591
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover