Marketingová komunikace občanského sdružení LAG Podralsko


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06463505
5 20221025162048.2
7 ta
8 130114s2012----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Farářová, Eva $4 aut
245 10 $a Marketingová komunikace občanského sdružení LAG Podralsko = $b Marketing communication of non-profit organization LAG Podralsko / $c Eva Farářová ; vedoucí práce Jaroslava Dědková
246 31 $a Marketing communication of non-profit organization LAG Podralsko
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012
300 ## $a 98 s., 10 s. příl. : $b il., tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2012-06-19
520 ## $a Práce se orientuje na spokojenost subjektů v území působnosti s komunikací dané organizace. Cílem práce je provedení a následné vyhodnocení marketingového výzkumu, který je zaměřen na spokojenost oslovených subjektů v území působnosti s komunikací LAG Podralsko o. s.Teoretická část je zaměřena na problematiku neziskového sektoru, převážně občanského sdružení. Také tato část shrnuje poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace.V praktické části je věnována pozornost vybrané organizaci LAG Podralsko o. s. Následně je organizace představena a pomocí SWOT analýzy jsou zjištěny její přednostia nedostatky. V této části je uveden i marketingový výzkum, analýza a vyhodnocení zjištěných informací. Na základě těchto informací jsou v závěru práce navrhnuta doporučení na zlepšení stávající komunikace LAG Podralsko o. s. se subjekty ve svém území působnosti.
540 ## $a Pouze přihlášeným uživatelům
610 27 $a LAG Podralsko
650 #7 $a marketingová komunikace
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Podniková ekonomika
690 $a communication in marketing
700 1# $a Dědková, Jaroslava, $d 1967- $7 mzk2003213649 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23764 $s 1 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23764&typ=1 $s 1 MB $q pdf $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23764&typ=2 $s 913 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23764&typ=3 $s 224 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 129/12 E
1111 $a DIP
1200 $a 23764
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover