Marketingová komunikace společnosti Red Bullk cílové skupině 15-19 let


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06463557
5 20221025162129.5
7 ta
8 130117s2012----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Svoboda, Lukáš $4 aut
245 10 $a Marketingová komunikace společnosti Red Bullk cílové skupině 15-19 let = $b Marketing Communications of the Red Bull Company Towards the Target Group of 15-19 Year Olds / $c Lukáš Svoboda ; vedoucí práce Jozefína Simová
246 31 $a Marketing Communications of the Red Bull Company Towards the Target Group of 15-19 Year Olds
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012
300 ## $a 97 s., 2 s. příl. : $b il., tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2012-06-19
520 ## $a Práce pojednává o návrhu strategie marketingové komunikace společnosti Red Bull vůči cílové skupině ve věku 15-19 let. V práci je také zhodnocen současný stav na trhu s energetickými nápoji, který je podložen interními výzkumnými studiemi Trial & Awareness. Ty mapují povědomí značky a samotnou konzumaci nápoje v rámci českého konkurenčního prostředí. Důležitou součástí textu je kapitola věnovaná image společnosti, která zhodnocuje vnímání značky u veřejnosti, především u vybrané cílové skupiny. Cílem praktické části je nalézt vhodné komunikační kanály a příležitosti, kterými je možné vybraný segment mladých lidí oslovit a především zaujmout. Návrhy možných způsobů zaměření marketingové komunikace v sobě zohledňují aspekty, které jsou charakteristické pro danou cílovou skupinu, která je v literatuře nazývána "Digital Natives".
540 ## $a Pouze přihlášeným uživatelům
610 27 $a Red Bull (firma) $7 pna2012686333
650 #7 $a marketingová komunikace
650 #7 $a adolescenti
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Podniková ekonomika
690 $a communication in marketing
690 $a adolescents
700 1# $a Simová, Jozefína, $d 1965- $7 ola2005262933 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23634 $s 2 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23634&typ=1 $s 1 MB $q pdf $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23634&typ=2 $s 913 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23634&typ=3 $s 206 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 156/12 E
1111 $a DIP
1200 $a 23634
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover