Řízení vztahu se zákazníky s možností využití informačního systému SAP CRM


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06463596
5 20221026011051.5
7 ta
8 130116s2012----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Pozděnová, Veronika $4 aut
245 10 $a Řízení vztahu se zákazníky s možností využití informačního systému SAP CRM = $b Customer Relationship Management and Utilization of SAP CRM Information System / $c Veronika Pozděnová ; vedoucí práce Jaroslava Dědková
246 31 $a Customer Relationship Management and Utilization of SAP CRM Information System
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012
300 ## $a 89 s., 4 s. příl. : $b il. + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Mgr. $g Magisterský navazující na bakalářský $d 2012-06-19
520 ## $a Práce je zaměřena na řízení vztahů se zákazníky (CRM), představuje teoretické vymezení a historický vývoj jednotlivých etap koncepce CRM. Mapuje vývojové typy informačních nástrojů a architekturu komplexních softwarových řešení CRM . Cílem práce je návrh implementace SAP CRM ve společnosti Preciosa Ornela, a.s. a možnost využití konkrétních komponent systému s ohledem na rozvoj vztahů se zákazníky, zdokonalení práce s databází obchodních partnerů a zefektivnění spolupráce marketingového a obchodního oddělení. Práce přibližuje strukturu evidence obchodních partnerů a možnosti jejich segmentace, řízení konkrétních činností v oblasti interakce mezi firmou a obchodními partnery a zpracování marketingových kampaní. Důraz je kladen na přínos jednotlivých funkcionalit systému SAP CRM a na druhé straně na identifikaci bariér implementace, které by mohly způsobit neúspěch celého projektu.
540 ## $a Není povoleno
610 27 $a Preciosa (firma) $7 ko2003186647
650 #7 $a informační systémy
650 #7 $a řízení vztahů se zákazníky
655 #7 $a diplomové práce $7 fd132022
656 #7 $a Ekonomika a management/Podniková ekonomika
690 $a information systems
690 $a customer relationship management
700 1# $a Dědková, Jaroslava, $d 1967- $7 mzk2003213649 $4 ths
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020 $4 dgg
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23746&typ=1 $s 1 MB $q pdf $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23746&typ=2 $s 774 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=23746&typ=3 $s 210 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 152/12 E
1111 $a DIP
1200 $a 23746
1639 $a KMG
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover