Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06463770 | |
5 | 20221026044445.4 | |
7 | ta | |
8 | 130201s2012----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a cze |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
100 | 1# | $a Jaklová, Marcela $4 aut |
245 | 10 | $a Školní zralost = $b School Readiness / $c Marcela Jaklová ; vedoucí práce Miroslav Meier |
246 | 31 | $a School Readiness |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012 |
300 | ## | $a 53 s., 5 s. příl. : $b tab., grafy + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Bc. $g Bakalářský $d 2012-05-29 |
520 | ## | $a Práce se zabývala školní zralostí, vycházela ze současného stavu mateřských škol. Cílem bakalářské práce bylo charakterizovat předškolní období, zjistit jak učitelky mateřských škol podporují školní zralost a připravenost předškolních dětí a s jakými problémy se u nich setkávají nejčastěji. Práci tvořily dvě hlavní části. Jednalo se o část teoretickou a praktickou. V teoretické části bylo pomocí odborných zdrojů popsáno předškolní období, jednotlivé oblasti vývoje předškolního dítěte, školní zralost, průběh zápisu do prvního ročníku základní školy, odklad povinné školní docházky. Dále zde byly vymezeny znalosti a dovednosti dětí před nástupem do školy a podpora školní zralosti v mateřské škole. V praktické části bakalářské práce byla prezentována data, získaná prostřednictvím dotazníku, jež byl distribuován mezi učitelky mateřských škol. Prostřednictvím dotazníku bylo mj. zjištěno, jakými způsoby učitelky mateřských škol podporují školní zralost a s jakými problémy se u předškolních dětí setkávají nejčastěji. V bakalářské práci bylo formulováno pět předpokladů, které byly na základě údajů z dotazníku vyhodnoceny. Výsledky ukazovaly, že učitelky provádějí činnosti s předškoláky každý den, v době poledního odpočinku, formou pracovních listů. Nejčastějším problémem předškolních dětí byla narušená komunikační schopnost. Zjištění vyústila v konkrétní navrhovaná opatření. Za největší přínos práce vzhledem k řešené problematice lze považovat zjištění, že markantním problémem předškolních dětí je narušená komunikační schopnost a problémy v oblasti jemné motoriky, které mnohdy i přes varování učitelek, nebývají v rodinách kompenzovány a odstraňovány. |
540 | ## | $a Pouze přihlášeným uživatelům |
650 | #7 | $a školní zralost |
655 | #7 | $a bakalářské práce $7 fd132403 |
656 | #7 | $a Speciální peadgogika/Speciální pedagogika předškolního věku |
690 | $a school readiness | |
700 | 1# | $a Meier, Miroslav $7 ola2012732188 $4 thb |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 |
856 | 4# | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22130 $s 1 MB $q pdf $z Plný text práce |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22130&typ=2 $s 338 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce | |
859 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22130&typ=3 $s 277 kB $q JPG $z Obhajoba práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 138/12 Pb |
1111 | $a BAK | |
1200 | $a 22130 | |
1639 | $a KSS |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}