Školní zralost


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06463770
5 20221026044445.4
7 ta
8 130201s2012----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
100 1# $a Jaklová, Marcela $4 aut
245 10 $a Školní zralost = $b School Readiness / $c Marcela Jaklová ; vedoucí práce Miroslav Meier
246 31 $a School Readiness
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012
300 ## $a 53 s., 5 s. příl. : $b tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Bc. $g Bakalářský $d 2012-05-29
520 ## $a Práce se zabývala školní zralostí, vycházela ze současného stavu mateřských škol. Cílem bakalářské práce bylo charakterizovat předškolní období, zjistit jak učitelky mateřských škol podporují školní zralost a připravenost předškolních dětí a s jakými problémy se u nich setkávají nejčastěji. Práci tvořily dvě hlavní části. Jednalo se o část teoretickou a praktickou. V teoretické části bylo pomocí odborných zdrojů popsáno předškolní období, jednotlivé oblasti vývoje předškolního dítěte, školní zralost, průběh zápisu do prvního ročníku základní školy, odklad povinné školní docházky. Dále zde byly vymezeny znalosti a dovednosti dětí před nástupem do školy a podpora školní zralosti v mateřské škole. V praktické části bakalářské práce byla prezentována data, získaná prostřednictvím dotazníku, jež byl distribuován mezi učitelky mateřských škol. Prostřednictvím dotazníku bylo mj. zjištěno, jakými způsoby učitelky mateřských škol podporují školní zralost a s jakými problémy se u předškolních dětí setkávají nejčastěji. V bakalářské práci bylo formulováno pět předpokladů, které byly na základě údajů z dotazníku vyhodnoceny. Výsledky ukazovaly, že učitelky provádějí činnosti s předškoláky každý den, v době poledního odpočinku, formou pracovních listů. Nejčastějším problémem předškolních dětí byla narušená komunikační schopnost. Zjištění vyústila v konkrétní navrhovaná opatření. Za největší přínos práce vzhledem k řešené problematice lze považovat zjištění, že markantním problémem předškolních dětí je narušená komunikační schopnost a problémy v oblasti jemné motoriky, které mnohdy i přes varování učitelek, nebývají v rodinách kompenzovány a odstraňovány.
540 ## $a Pouze přihlášeným uživatelům
650 #7 $a školní zralost
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a Speciální peadgogika/Speciální pedagogika předškolního věku
690 $a school readiness
700 1# $a Meier, Miroslav $7 ola2012732188 $4 thb
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22130 $s 1 MB $q pdf $z Plný text práce
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22130&typ=2 $s 338 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22130&typ=3 $s 277 kB $q JPG $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 138/12 Pb
1111 $a BAK
1200 $a 22130
1639 $a KSS
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover