Rozvoj verbálního projevu využitím techniky "role play" v hodinách anglického jazyka
Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06466386 | |
5 | 20221026004434.5 | |
7 | ta | |
8 | 130415s2012----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a eng |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 811.111 $x Angličtina $2 Konspekt $9 11 |
100 | 1# | $a Štěpánová, Pavlína $4 aut |
245 | 10 | $a Rozvoj verbálního projevu využitím techniky "role play" v hodinách anglického jazyka = $b Developing Speaking Skills by Means of Role Play Technique in EFL Classes / $c Pavlína Štěpánová ; vedoucí práce Marcela Malá |
246 | 31 | $a Developing Speaking Skills by Means of Role Play Technique in EFL Classes |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012 |
300 | ## | $a 91 s., 5 s. příl. : $b obr., tab. + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Mgr. $g Magisterský $d 2012-08-27 |
520 | ## | $a Diplomová práce se zabývá využitím "role play" v hodinách anglického jazyka s cílem rozvíjet plynulost verbálního projevu a interakci studentů.Teoretická část se nejprve zabývá mluvním projevem v anglickém jazyce a jeho významem v běžném životě, shrnuje aktivity rozvíjející mluvní projev žáků druhého stupně ZŠ a ukazuje problémy, se kterými se žáci mohou potýkat při mluvním projevu v anglickém jazyce. Dále tato část uvádí charakteristiku "role play" aktivity, její typy a vysvětluje důvody pro zařazení této aktivity do vyučování. Tato část obsahuje i samotný proces zařazení "role play" aktivity do hodin anglického jazyka. Praktická část obsahuje čtyři výukové plány, ve kterých je hlavní aktivitou "role play". Projekt byl realizován v 8. ročníku na druhém stupni ZŠ. Na základě vlastního pozorování, reflexí a dotazníku vyplněného studenty je projekt analyzován a vyhodnocen. Celková analýza prokázala, že "role play" je vhodnou aktivitou přispívající k rozvoji plynulého verbálního projevu a interakci studentů. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a angličtina |
650 | #7 | $a verbální komunikace |
655 | #7 | $a diplomové práce $7 fd132022 |
656 | #7 | $a Učitelství pro základní školy/Učitelství pro 2. stupeň základní školy. Anglický jazyk-Český jazyk a literatura |
690 | $a English language | |
690 | $a verbal communication | |
700 | 1# | $a Malá, Marcela $7 xx0096825 $4 ths |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 |
856 | 4# | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20097 $s 7 MB $q pdf $z Plný text práce |
857 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20097&typ=1 $s 745 kB $q doc $z Posudek oponenta | |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20097&typ=2 $s 747 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce | |
859 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20097&typ=3 $s 111 kB $q pdf $z Obhajoba práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 562/12 P |
1111 | $a DIP | |
1200 | $a 20097 | |
1639 | $a KAJ |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}