Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06466451 | |
5 | 20221026073534.3 | |
7 | ta | |
8 | 130403s2012----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a cze |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22 |
100 | 1# | $a Salabová, Ladislava $4 aut |
245 | 10 | $a Význam mateřské školy v předškolní přípravě dětí = $b Importance of Kindergarten in the Child´s Pre-school Preparations / $c Ladislava Salabová ; vedoucí práce Veronika Boďová |
246 | 31 | $a Importance of Kindergarten in the Child´s Pre-school Preparations |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012 |
300 | ## | $a 83 s., 5 s. příl. : $b tab., grafy + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Bc. $g Bakalářský $d 2012-09-07 |
520 | ## | $a Bakalářská práce se zabývala problematikou předškolního vzdělávání dětí v mateřských školách a v domácím prostředí. Vycházela ze současných poznatků o výchovných prostředcích, jež jsou aplikovány v primárním rodinném prostředí a z požadavků, které jsou kladeny na dítě při vstupu do základní školy. Jejím cílem bylo zjistit názory, postoje předškolních pedagogů a rodičů na danou problematiku. Práci tvořily dvě stěžejní oblasti. Jednalo se o část teoretickou, která pomocí zpracování a prezentace odborných zdrojů popisovala a objasňovala základní okruhy vývoje, výchovy a vzdělávání předškolních dětí. Praktická část zjišťovala za pomoci dotazníkové metody mezi 40 předškolními pedagogy a 60 rodiči předškolních dětí mínění a stanoviska na předškolní přípravu dětí v mateřských školách a v domácím prostředí. Z výsledků je patrné, že se většina rodičů nevěnuje cílené předškolní přípravě svého dítěte a považuje vzdělávání v mateřských školách za dostačující. Zjištění vyústila v konkrétní navrhovaná opatření v oblasti přípravy dítěte na vstup do základní školy v rodině. Za největší přínos práce vzhledem k řešené problematice bylo možné považovat zjištění, že ve spoustě případů je otázka předškolní přípravy dětí přenechána mateřské škole a v samotných rodinách k ní téměř nedochází. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a mateřské školy |
650 | #7 | $a předškolní výchova |
655 | #7 | $a bakalářské práce $7 fd132403 |
656 | #7 | $a Speciální pedagogika/Speciální pedagogika předškolního věku |
690 | $a kindergartens | |
690 | $a preschool education | |
700 | 1# | $a Boďová, Veronika $7 ola2012708187 $4 thb |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 |
856 | ## | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22141 $s 2MB $q pdf $z Plný text práce |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22141&typ=2 $s 0 B $q pdf $z Posudek vedoucího práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 497/12 Pb |
1111 | $a BAK | |
1200 | $a 22141 | |
1639 | $a KSS |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}