Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06466470 | |
5 | 20221026000921.6 | |
7 | ta | |
8 | 130322s2012----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a cze |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 316.4/.7 $x Sociální interakce. Sociální komunikace $2 Konspekt $9 18 |
100 | 1# | $a Cestrová, Martina $4 aut |
245 | 10 | $a Riziková komunikace na Internetu = $b Risk Communication on the Internet / $c Martina Cestrová ; vedoucí práce Pavel Pešat |
246 | 31 | $a Risk Communication on the Internet |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012 |
300 | ## | $a 64 s., 1 s. příl. : $b il., tab., grafy + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Bc. $g Bakalářský $d 2012-09-06 |
520 | ## | $a Bakalářská práce se zabývá problematikou vztahu šikany a kyberšikany a vychází ze současného stavu na několika základních školách. Jejím cílem bylo zjistit, zda děti, které jsou na základní škole šikanovány, bývají i terčem i kyberšikany a jaká je souvislost mezi přístupem dětí k IT a pravděpodobností kyberšikany. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části autorka za pomocí odborných zdrojů popisovala a vysvětlovala podstatu vzniku, příčiny, druhy a aktéry šikany. Dále se zabývala pojmem kyberšikana, její terminologií, specifikací a vztahem zákona ke kyberšikaně. V praktické části jsou prezentována data, týkající se šikany a kyberšikany, nashromážděná prostřednictvím dotazníku, elektronicky rozeslaného mezi žáky základních škol. V práci byly ověřovány 4 předpoklady, jež byly na základě zpracování dat z dotazníků vyhodnoceny. Na závěr práce jsou uvedena doporučující opatření, která by měla vést k zabránění vzniku a šíření kyberšikany mezi žáky základních škol. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a internetová komunikace |
650 | #7 | $a rizikové chování |
655 | #7 | $a bakalářské práce $7 fd132403 |
656 | #7 | $a peciální pedagogika/Speciální pedagogika pro vychovatele |
690 | $a Internet communication | |
690 | $a risk behavior | |
700 | 1# | $a Pešat, Pavel, $d 1963- $7 jx20100914010 $4 thb |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 |
856 | ## | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22100 $s 1MB $q pdf $z Plný text práce |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22100&typ=2 $s 0 B $q pdf $z Posudek vedoucího práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 419/12 Pb |
1111 | $a BAK | |
1200 | $a 22100 | |
1639 | $a KSS |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}