Specifické poruchy učení a chování


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06469130
5 20221026022008.4
7 ta
8 130422s2012----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 616.89 $x Psychiatrie $2 Konspekt $9 14
100 1# $a Mizerová, Jana $4 aut
245 10 $a Specifické poruchy učení a chování = $b Specific Learning and Behavioral Disturbances / $c Jana Mizerová ; vedoucí práce Eva Dousková
246 31 $a Specific Learning and Behavioral Disturbances
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012
300 ## $a 67 s., 8 s. příl. : $b tab., grafy + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Bc. $g Bakalářský $d 2013-01-16
520 ## $a Bakalářská práce se zabývala problematikou specifických poruch učení a chování ve vztahu s jazykovými a komunikačními schopnostmi dětí mladšího školního věku. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaká je úroveň jazykových schopností u dětí se specifickými poruchami učení a chování na prvním stupni základní školy. Bakalářská práce je tvořena ze dvou stěžejních částí a to teoretické a praktické. Teoretická část, pomocí zpracování a prezentace odborných zdrojů, popisovala jednotlivé specifické poruchy učení a chování, jejich příčiny i projevy. Dále se zabývala legislativou, která upravuje možnosti žáků s těmito poruchami, a jazykovými schopnostmi těchto žáků. Praktická část popisovala cíle, použité metody, zkoumaný vzorek, průběh průzkumu a výsledky průzkumného šetření. Průzkumné šetření bylo realizováno pomocí Heidelbergského testu vývoje řeči, Zkoušky jazykového citu, Orientační zkoušky artikulační neobratnosti a specifických asimilací. Výsledky dětí se specifickými poruchami učení a chování byly posléze porovnány s výsledky testované kontrolní skupiny dětí a prezentovány pomocí tabulek a grafů a doplněny příslušným komentářem. Výsledky ukázaly, že děti se specifickými poruchami učení a chování mají výrazně snížené schopnosti ve všech jazykových rovinách oproti dětem bez těchto poruch. Z vypracované bakalářské práce vyplývá, že každému dítěti, které má potíže v oblasti čtení a psaní by měla být věnována péče formou logopedické prevence.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a specifické poruchy učení
650 #7 $a poruchy chování
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a Speciální pedagogika/Speciální pedagogika předškolního věku
690 $a learning disabilities
690 $a behavioral disorders
700 1# $a Dousková, Eva $4 thb
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22135 $s 3 MB $q pdf $z Plný text práce
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22135&typ=2 $s 333 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22135&typ=3 $s 712 kB $q JPG $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 3/13 Pb
1111 $a BAK
1200 $a 22135
1639 $a KSS
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover