Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06469130 | |
5 | 20221026022008.4 | |
7 | ta | |
8 | 130422s2012----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a cze |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 616.89 $x Psychiatrie $2 Konspekt $9 14 |
100 | 1# | $a Mizerová, Jana $4 aut |
245 | 10 | $a Specifické poruchy učení a chování = $b Specific Learning and Behavioral Disturbances / $c Jana Mizerová ; vedoucí práce Eva Dousková |
246 | 31 | $a Specific Learning and Behavioral Disturbances |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012 |
300 | ## | $a 67 s., 8 s. příl. : $b tab., grafy + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Bc. $g Bakalářský $d 2013-01-16 |
520 | ## | $a Bakalářská práce se zabývala problematikou specifických poruch učení a chování ve vztahu s jazykovými a komunikačními schopnostmi dětí mladšího školního věku. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaká je úroveň jazykových schopností u dětí se specifickými poruchami učení a chování na prvním stupni základní školy. Bakalářská práce je tvořena ze dvou stěžejních částí a to teoretické a praktické. Teoretická část, pomocí zpracování a prezentace odborných zdrojů, popisovala jednotlivé specifické poruchy učení a chování, jejich příčiny i projevy. Dále se zabývala legislativou, která upravuje možnosti žáků s těmito poruchami, a jazykovými schopnostmi těchto žáků. Praktická část popisovala cíle, použité metody, zkoumaný vzorek, průběh průzkumu a výsledky průzkumného šetření. Průzkumné šetření bylo realizováno pomocí Heidelbergského testu vývoje řeči, Zkoušky jazykového citu, Orientační zkoušky artikulační neobratnosti a specifických asimilací. Výsledky dětí se specifickými poruchami učení a chování byly posléze porovnány s výsledky testované kontrolní skupiny dětí a prezentovány pomocí tabulek a grafů a doplněny příslušným komentářem. Výsledky ukázaly, že děti se specifickými poruchami učení a chování mají výrazně snížené schopnosti ve všech jazykových rovinách oproti dětem bez těchto poruch. Z vypracované bakalářské práce vyplývá, že každému dítěti, které má potíže v oblasti čtení a psaní by měla být věnována péče formou logopedické prevence. |
540 | ## | $a Bez omezení |
650 | #7 | $a specifické poruchy učení |
650 | #7 | $a poruchy chování |
655 | #7 | $a bakalářské práce $7 fd132403 |
656 | #7 | $a Speciální pedagogika/Speciální pedagogika předškolního věku |
690 | $a learning disabilities | |
690 | $a behavioral disorders | |
700 | 1# | $a Dousková, Eva $4 thb |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 |
856 | 4# | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22135 $s 3 MB $q pdf $z Plný text práce |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22135&typ=2 $s 333 kB $q pdf $z Posudek vedoucího práce | |
859 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=22135&typ=3 $s 712 kB $q JPG $z Obhajoba práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 3/13 Pb |
1111 | $a BAK | |
1200 | $a 22135 | |
1639 | $a KSS |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}