Anglický jazyk a specifické poruchy učení. Případová studie žáka s dyslexií


Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Contents
{{record.tocContent}}
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06469191
5 20221004092123.1
7 ta
8 130423s2012----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a eng
44 ## $a xr
72 #7 $a 811.111 $x Angličtina $2 Konspekt $9 11
100 1# $a Pozdníčková, Andrea $4 aut
245 10 $a Anglický jazyk a specifické poruchy učení. Případová studie žáka s dyslexií = $b English language and specific learning difficulties. Case study of a student with dyslexia / $c Andrea Pozdníčková ; vedoucí práce František Tůma
246 31 $a English language and specific learning difficulties. Case study of a student with dyslexia
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012
300 ## $a 64 s., 42 s. příl. : $b il., tab. + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Bc. $g Bakalářský $d 2013-01-16
520 ## $a Tato bakalářská práce se zabývá implementací individualizovaných metod a pomůcek ve výuce anglického jazyka u žáka s dyslexií na prvním stupni základní školy. Teoretická část charakterizuje dyslexii a zaměřuje se na terminologii, příčiny a deficity spojené s dyslexií. Zároveň uvádí dopady dyslexie na studium angličtiny a zásady pro výuku cizího jazyka u žáků s dyslexií.Tato teoretická zjištění jsou aplikována v individualizované péči na základě počáteční diagnostiky. Longitudinální případová studie jako výzkumná metoda je použita v praktické části. Intervence zohledňující speciální vzdělávací potřeby, stejně tak jako slabé a silné stránky žáka byla realizována jednou týdně po dobu šesti měsíců. Výsledky závěrečných testů a strukturovaných rozhovorů ukazují, že individualizace metod může přispět ke zlepšení v ortografickém a fonologickém uvědomění, stejně tak jako ve sluchové diferenciaci a snížit úzkost při vyjadřování v anglickém jazyce.
540 ## $a Pouze přihlášeným uživatelům
650 #7 $a angličtina
650 #7 $a specifické poruchy učení
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
656 #7 $a Specializace v pedagogice/Anglický jazyk-Španělský jazyk se zaměřením na vzdělávání
690 $a English language
690 $a learning disabilities
700 1# $a Tůma, František, $d 1985- $7 mub2013775627 $4 thb
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20101 $s 3 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20101&typ=1 $s 745 kB $q doc $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20101&typ=2 $s 745 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20101&typ=3 $s 90 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 23/13 Pb
1111 $a BAK
1200 $a 20101
1639 $a KAJ
Loan history
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Předchozí verze
  • {{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
    Aplikovat
    {{revision.content}}
Try to re-lookup for cover Delete cover