Loading items
Document is currently in processing
No free items
Document has no bound volumes
{{record.tocContent}}
Field | Ind | Field content |
leader | -----ntm-a22------a-4500 | |
1 | kpw06469191 | |
5 | 20221004092123.1 | |
7 | ta | |
8 | 130423s2012----xr |||||||||||||||||cze|| | |
40 | ## | $a LID001 $b cze $e AACR2 |
41 | 0# | $a eng |
44 | ## | $a xr |
72 | #7 | $a 811.111 $x Angličtina $2 Konspekt $9 11 |
100 | 1# | $a Pozdníčková, Andrea $4 aut |
245 | 10 | $a Anglický jazyk a specifické poruchy učení. Případová studie žáka s dyslexií = $b English language and specific learning difficulties. Case study of a student with dyslexia / $c Andrea Pozdníčková ; vedoucí práce František Tůma |
246 | 31 | $a English language and specific learning difficulties. Case study of a student with dyslexia |
260 | ## | $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2012 |
300 | ## | $a 64 s., 42 s. příl. : $b il., tab. + $e CD ROM |
340 | ## | $a application/pdf |
502 | ## | $b Bc. $g Bakalářský $d 2013-01-16 |
520 | ## | $a Tato bakalářská práce se zabývá implementací individualizovaných metod a pomůcek ve výuce anglického jazyka u žáka s dyslexií na prvním stupni základní školy. Teoretická část charakterizuje dyslexii a zaměřuje se na terminologii, příčiny a deficity spojené s dyslexií. Zároveň uvádí dopady dyslexie na studium angličtiny a zásady pro výuku cizího jazyka u žáků s dyslexií.Tato teoretická zjištění jsou aplikována v individualizované péči na základě počáteční diagnostiky. Longitudinální případová studie jako výzkumná metoda je použita v praktické části. Intervence zohledňující speciální vzdělávací potřeby, stejně tak jako slabé a silné stránky žáka byla realizována jednou týdně po dobu šesti měsíců. Výsledky závěrečných testů a strukturovaných rozhovorů ukazují, že individualizace metod může přispět ke zlepšení v ortografickém a fonologickém uvědomění, stejně tak jako ve sluchové diferenciaci a snížit úzkost při vyjadřování v anglickém jazyce. |
540 | ## | $a Pouze přihlášeným uživatelům |
650 | #7 | $a angličtina |
650 | #7 | $a specifické poruchy učení |
655 | #7 | $a bakalářské práce $7 fd132403 |
656 | #7 | $a Specializace v pedagogice/Anglický jazyk-Španělský jazyk se zaměřením na vzdělávání |
690 | $a English language | |
690 | $a learning disabilities | |
700 | 1# | $a Tůma, František, $d 1985- $7 mub2013775627 $4 thb |
710 | 2# | $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 |
856 | 4# | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20101 $s 3 MB $q pdf $z Plný text práce |
857 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20101&typ=1 $s 745 kB $q doc $z Posudek oponenta | |
858 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20101&typ=2 $s 745 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce | |
859 | $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=20101&typ=3 $s 90 kB $q pdf $z Obhajoba práce | |
910 | ## | $a LID001 $b V 23/13 Pb |
1111 | $a BAK | |
1200 | $a 20101 | |
1639 | $a KAJ |
{{$parent.item.lendDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Item {{$parent.item.exemplar | loc}}
Dept {{$parent.item.department | loc}}
-
{{revision.date | jpDate:'d.M.yyyy HH:mm'}}
Aplikovat {{revision.content}}