An Investigative study of the role of Corporate Social Responsibility and Corporate Reputation in Purchase Intention in the Czech Republic
Vliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České Republice
Jana Dumková ; vedoucí práce Jaroslav Demel ; konzultant práce Pavel Němeček, Jan Dolina, Maha Al-Shaghroud

Dnes vráceno
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Detail
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw06567108
5 20181012130655.4
7 ta
8 181011s2017----xr |||||||||||||||||eng||
40 ## $a LID001 $b cze $e rda
41 0# $a eng $b eng $b cze
44 ## $a xr
72 #7 $a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4
100 1# $a Dumková, Jana $4 aut
245 13 $a An Investigative study of the role of Corporate Social Responsibility and Corporate Reputation in Purchase Intention in the Czech Republic = $b Vliv CSR a reputace firem na kupní záměr zákazníků v České Republice / $c Jana Dumková ; vedoucí práce Jaroslav Demel ; konzultant práce Pavel Němeček, Jan Dolina, Maha Al-Shaghroud
246 3# $a An Investigative study of the role of Corporate Social Responsibility and Corporate Reputation in Purchase Intention in the Czech Republic
264 #1 $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2017
300 ## $a 53 stran, 13 stran příloh : $b ilustrace, tabulky, grafy + $e 1 CD-ROM
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a počítač $b c $2 rdamedia
337 ## $a bez media $b n $2 rdamedia
338 ## $b cr $2 rdacarrier $a online zdroj
338 ## $b cd $2 rdacarrier $a počítačový disk
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
340 ## $a application/pdf
502 ## $b Bc. $a 2017-09-05 $g Bakalářský
520 ## $a Tato práce reprezentuje výzkum zabývající se společenskou zodpovědností a reputací firem a jejich následný vliv na kupní záměry zákazníků. Za účelem ověření vzájemných vztahů byl proveden výzkum v prostředí České republiky, zaměřující se na studenty. Data byla sbírána pomocí online dotazníku, který byl šířen sociálními sítěmi, především Facebookem. Ve výzkumu pak byly porovnávány dvě společnosti aktivní na území ČR, a to Škoda Auto a.s., jejíž CSR aktivity a reputace jsou všeobecně známé, a Hyundai.
520 ## $a This paper presents an examination of the relation of corporate social responsibility and corporate reputation and their impact on purchase intention in the context of Czech Republic. In order to examine this interrelationship, a research was hold, using an online survey, which was distributed through Facebook, focusing on students, using the snowballing and volunteering effect, as well as the pages of Czech Universities. The research then compared two companies and their perceived CSR, corporate reputation and purchase intention. As those two companies were chosen Skoda Auto a.s., which is known for its strong engagement in CSR, and Hyundai.
540 ## $a Vysokoškolská závěrečná práce je autorské dílo chráněné dle zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem https://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou https://knihovna.tul.cz/document/26
650 07 $a společenská odpovědnost firem
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
690 $a corporate social responsibility
700 1# $a Demel, Jaroslav $4 thb
700 1# $a Němeček, Pavel $4 csl
700 1# $a Dolina, Jan $4 csl
700 1# $a Al-Shaghroud, Maha $4 csl
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Ekonomická fakulta $7 kn20091006020 $4 dgg
856 4# $u https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/23276/Bakalarska_prace,_Dumkova_Jana.pdf $z VSKP
858 $u https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/23276/Dumkova_pdf.pdf $z Posudek_vedouciho_VSKP
859 $u https://dspace.tul.cz/bitstream/handle/15240/23276/ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf $z Prubeh_obhajoby_VSKP
910 ## $a LID001 $b V 70/18 Eb
953 $a společenská zodpovědnost firem
953 $a reputace firem
953 $a kupní záměr
953 $a studenti
953 $a kvantitativní výzkum
953 $a Škoda Auto as
953 $a Hyundai
953 $a corporate social responsibility
953 $a corporate reputation
953 $a purchase intention
953 $a students
953 $a quantitative research
953 $a Škoda Auto as
953 $a Hyundai
1111 $a bakalářská práce
1200 $a 36718
1639 $a KMG $b Ekonomika a management/Ekonomika a management mezinárodního obchodu