Metody hodnocení mluvních dovedností v hodinách anglického jazyka

Ways of Assessing Speaking Skills in EFL Classes

Růžena Mimrová ; vedoucí práce Zuzana Šaffková

Dnes vráceno


Items Bound volumes
Loading items
Document is currently in processing No free items Document has no bound volumes
Reference
Related
All parts
Detail
MARC
Field Ind Field content
leader -----ntm-a22------a-4500
1 kpw06477441
5 20191219214324.4
7 ta
8 140519s2013----xr |||||||||||||||||cze||
40 ## $a LID001 $b cze $e AACR2
41 0# $a eng
44 ## $a xr
72 #7 $a 811.111 $x Angličtina $2 Konspekt $9 11
100 1# $a Mimrová, Růžena $4 aut
245 10 $a Metody hodnocení mluvních dovedností v hodinách anglického jazyka = $b Ways of Assessing Speaking Skills in EFL Classes / $c Růžena Mimrová ; vedoucí práce Zuzana Šaffková
246 3# $a Ways of Assessing Speaking Skills in EFL Classes
260 ## $a Liberec : $b Technická univerzita v Liberci, $c 2013
300 ## $a 50 s. : $b obr., tab. + $e CD ROM
340 ## $a application/pdf
502 ## $a 2014-01-22 $b Bc. $g Bakalářský
520 ## $a Bakalářská práce nazvaná Metody hodnocení ústního projevu žáků v hodině anglického jazyka se zaměřuje především na hodnocení mluvení studentů v 4 průběhu hodin anglického jazyka. Cílem práce bylo ověřit, zda modifikace běžného zkoušení ?před tabulí? v metodu nepřímého zkoušení umožní žáky efektivně zkoušet a zároveň poskytne učiteli možnost posoudit hned několik zásadních aspektů ústního projevu najednou. Ověřen je i předpoklad, že tato nová metoda pomáhá aktivovat a motivovat studenty, kterým zároveň poskytuje relativně uvolněnou atmosféru pro výkon. Práce je rozlišena na teoretickou část, která vychází výhradně ze studia literatury dostupné k tématu, a praktický projekt, který obsahuje jak ukázku hodiny, v níž je metoda tajného zkoušení aplikována, tak následnou reflexi a evaluaci. Obecné výstupy plynoucí z výsledků praktického projektu, stejně jako návrhy na zdokonalení této metody, jsou prezentovány v závěru práce.
540 ## $a Bez omezení
650 #7 $a angličtina
650 #7 $a jazyková výuka
650 #7 $a mluvený projev
655 #7 $a bakalářské práce $7 fd132403
690 $a English language
690 $a language teaching and learning
690 $a spoken language
700 1# $a Šaffková, Zuzana, $d 1971- $7 mzk2006363634 $4 thb
710 2# $a Technická univerzita v Liberci. $b Přírodovědně-humanitní a pedagogická fakulta $7 kn20081001033 $4 dgg
856 4# $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=27384 $s 2 MB $q pdf $z Plný text práce
857 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=27384&typ=1 $s 753 kB $q doc $z Posudek oponenta
858 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=27384&typ=2 $s 751 kB $q doc $z Posudek vedoucího práce
859 $u http://knihovna-opac.tul.cz/diplomovaPrace.php?id_dipl=27384&typ=3 $s 83 kB $q pdf $z Obhajoba práce
910 ## $a LID001 $b V 28/14 Pb
1111 $a BAK
1200 $a 27384
1639 $a KAJ $b Specializace v pedagogice/Humanitní studia-Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Loan history
{{$parent.item.borrowDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.endDate | jpDate:'d.M.yyyy'}}
{{$parent.item.state | loc}} by user {{$parent.item.user | loc}}
Exemp. {{$parent.item.exemplar | loc}}
Odd. {{$parent.item.department | loc}}
Processing history
Permanent link